Gå til innhold

Utstyr


Nicolai Hildre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det du trenger til konkurranse kan du kjøpe på to nettsteder her til lands, det er www.kappi.no og www.maxrep.no

Har ingen erfaring med maxrep, men kappi syntes jeg er veldig trege, overpriset og jeg har opplevd kun dårlig service med kappi. Du kan også kjøpe fra www.liftinglarge.com , www.plgearonline.com og inzer sine hjemmesider. Hvor i landet er du fra og hvilken klubb skal du melde deg inn i ? Regner med at du vil finne tilstrekkelig kompetanse hos klubben din da dette er veldig vanskelig for en som er ny i gamet. Det krever en del prøving og teknikktrening(endring) for å klare å i det hele tatt beherske drakt og skjorte i øvelsene så lurt å ha noen med god kompetanse til hjelp. Det finnes stor bredde i ulikt utstyr så mitt tips er å vente med å kjøpe dette til du har fått prøvd litt og funnet ut hva som passer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull, du kan løfte litt mer..mer en kroppen er klar for (les: større risk for skade!)

Tren med den kroppen du har og tren baseøvelser. Det som fungerer :)

Imo

Ny i styrkeløft er ikke synonymt med ny i styrketrening, men takk for bekymringen :)

Takk Andre!

Jeg bor i Akershus og skal melde meg inn i Oslo SK sammen med kjæresten min (http://forum.fitnessbloggen.no/threads/lille-karen-blir-stor-og-sterk.3519/) og regner med god hjelp og støtte derfra, er bare interessert i å sjekke ut litt priser osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny i styrkeløft er ikke synonymt med ny i styrketrening, men takk for bekymringen :)

Takk Andre!

Jeg bor i Akershus og skal melde meg inn i Oslo SK sammen med kjæresten min (http://forum.fitnessbloggen.no/threads/lille-karen-blir-stor-og-sterk.3519/) og regner med god hjelp og støtte derfra, er bare interessert i å sjekke ut litt priser osv :)

Høres veldig bra ut! Jeg trener i OSK sine lokaler på Bjølsen og er aktiv utøver så bare å si ifra når dere tenker å ta turen og om du/dere lurer på noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...
Det du trenger til konkurranse kan du kjøpe på to nettsteder her til lands, det er www.kappi.no og www.maxrep.no

Har ingen erfaring med maxrep, men kappi syntes jeg er veldig trege, overpriset og jeg har opplevd kun dårlig service med kappi. Du kan også kjøpe fra www.liftinglarge.com , www.plgearonline.com og inzer sine hjemmesider. Hvor i landet er du fra og hvilken klubb skal du melde deg inn i ? Regner med at du vil finne tilstrekkelig kompetanse hos klubben din da dette er veldig vanskelig for en som er ny i gamet. Det krever en del prøving og teknikktrening(endring) for å klare å i det hele tatt beherske drakt og skjorte i øvelsene så lurt å ha noen med god kompetanse til hjelp. Det finnes stor bredde i ulikt utstyr så mitt tips er å vente med å kjøpe dette til du har fått prøvd litt og funnet ut hva som passer til deg.

Hei! Hvordan er disse utenlandske her på levering? Tenker spesielt på liftinglarge.com.

Edit: Begge leverandører har fraktkostnader på $32, nesten 200 NOK. :eek: Haha, helvete. Dyrere enn varene, jo. Oh well, sparer vel rundt 50-100 kr i forhold til norske butikker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvordan er disse utenlandske her på levering? Tenker spesielt på liftinglarge.com.

Edit: Begge leverandører har fraktkostnader på $32, nesten 200 NOK. :eek: Haha, helvete. Dyrere enn varene, jo. Oh well, sparer vel rundt 50-100 kr i forhold til norske butikker..

Skal man ha fullt utstyr til styrkeløft som kan være feks 4000kr kontra norges priser på nesten det dobbelte være en god del å spare på, slik sett er ikke 200kr mye i frakt. Men skal du kun ha noen håndleddsbind sier det seg selv at det er bedre å bestille innlands ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Gidder ikke å lage ny tråd så jeg spør her:

Hva synes dere styrkeløftere om å bruke utstyr?

For oss utenforstående så gir det litt mer mening at det kun er en person og en vektstang, som i vektløfting. Hvorfor er reglene slik at man kan benke/bøye 200 hvis man ikke er god for mer enn 150 uten utstyr? Skulle gjerne sett raw styrkeløfting i OL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...