Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

160 cm. Veier 51. Ned 3 kg.

MINUS tre kilo vil innebære minus mye energi og overskudd i hverdagen. Husk at tre kilo faktisk er veldig MYE for deg fordi du allerede er lett. Helt alvorlig vil jeg fraråde deg å gjennomføre dette. Det vil ikke gi deg noe positivt (annet en kanskje midlertidig lite kick og fornøyd-het der og da). Det er ikke nødvendig, sunt eller bra for kroppeb din!:)

169cm høy, og veide i går 84,1 kg :arghh: Gikk opp fra 72 til 87 (!!!!) høsten 2013. Målet er å gå ned til jeg ligger mellom 65 og 72. Veide 67kg sommeren 2013 og trivdes veldig godt med det, så satser på å ligge rundt der ett sted :)

Det har gått ganske treigt nedover siden jeg startet med vektnedgang 1. januar, men jeg merker definitivt forskjell på kroppen. Regner med at jeg helt sikkert har gått ned i fettprosent selv om jeg ikke har gått så mye ned enda. Men nå er jeg i hvertfall på riktig spor, og har planer om å fortsette med det :)

Annonse

Veide dette for en liten stund tilbake, var mer fornøyd med hvordan jeg så ut da.. er ikke så høy så 48 kg er ikke SÅ lite ass.. ;)

Selv om du "bare" er 160cm så er 48cm lite ja. Har fått den oppfatningen om at du synes jo mindre du veier jo bedre vil du se ut. Kansje du gjorde det da du veide så lite, men jeg skal love deg det ikke kommer helsen din til gode.

Veide dette for en liten stund tilbake, var mer fornøyd med hvordan jeg så ut da.. er ikke så høy så 48 kg er ikke SÅ lite ass.. ;)

tja....så vidt innen for hva som ansees som normal BMI..så ganske lite ;)

å ligge på grensa til undervektig er ikke gunstig... om du blir syk f.eks og går ned bare LITT vil det gjøre deg veldig sårbar ifht om du har en bittelitt høyere vekt

168 cm. Målet er å være normalvekting. Ett eller annet sted mellom 60 og 70 kilo. Noe lavere tror jeg ikke jeg vil. Veier nå 75 kilo, begynte på 96 så er ikke så mye igjen før jeg er innenfor det jeg ønsker å være. De siste kiloene virker som om er seige og harde å bli kvitt. Men har ikke hastverk, så ordner seg.

Annonse

tror ikke det er krise å veie 48 i forhold til helsa, gjorde jo det for ikke så lenge siden og lå stabilt på 48 uten noen helsemessige problemer. og BMI er innenfor normalen.

KRISE er det ikke... men om det er gunstig/sunt over tid er det nok ikke ;)

tror ikke det er krise å veie 48 i forhold til helsa, gjorde jo det for ikke så lenge siden og lå stabilt på 48 uten noen helsemessige problemer. og BMI er innenfor normalen.

Trur du gjør lurt i å lytte til 02-snapper her, ho kjenner til denne problemstillingen ganske godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...