Gå til innhold

Lørdag og kos eller???


Anbefalte innlegg

ja ,dere slankere,hva tenker dere å spise i dag? Sunt og sunnere med proteinbakst og div,eller slår dere på stortromma å unner dere en liten sjokoladebit av the real deal? Eller kanskje en hel masse?;)

Her skal det ivertfall ikke inntas noe særlig med snop i dag,skal bake litt protein sjokoladekjeks og blåbærtærter jeg ble tipset om på bloggen til Fitnessnora tenkte jeg,gleder meg! Hva skal dere spise?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror eg skal spise mager kesam blandet m stevia vanilje (kanskje kakaopulver og) inni frysereren, med bær på. Nesten som is!

Og så har eg planer om å lage fun light gelê, til i kveld eller søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ,dere slankere,hva tenker dere å spise i dag? Sunt og sunnere med proteinbakst og div,eller slår dere på stortromma å unner dere en liten sjokoladebit av the real deal? Eller kanskje en hel masse?;)

Her skal det ivertfall ikke inntas noe særlig med snop i dag,skal bake litt protein sjokoladekjeks og blåbærtærter jeg ble tipset om på bloggen til Fitnessnora tenkte jeg,gleder meg! Hva skal dere spise?:)

Legg bilder av resultatet innpå her då, om du har mulighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg styrt helt unna søtsaker siden oktober... Har ikke hatt et kakestykke, sjokolade, godis, chips eller andre "kose"ting i min munn siden det. Og jeg føler ikke at jeg forsaker noe heller, det er bare blitt en vane. Så jeg har ikke tenkt å gjøre det i kveld heller. Men jeg skal på venninnefest i kveld da, så den største utskeielsen blir vel noen champagnebobler:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiste 350g Smash! på tirsdag, så blir ikke noe ekstra denne helgen (med unntak av Cola Zero).

Noen formening om det er forskjell på næringsinnholdet i de forskjellige typene smash? Har registrert at det er flere typer nå, og får så lyst på en gang i blandt. Har ikke gått på "smellen" ennå, men om jeg gjør det er det jo greit å velge den "riktige" av ondene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å spise noe godteri i dag. Først fordi jeg faktisk ikke har så lyst på, og for det andre fordi jeg er veldig lysten på å se resultater raskt og ikke vil "ødelegge" noe. (Ja jeg vet at jeg kan unne meg litt godteri én dag i uken og det kommer jeg så klart til å gjøre fremover.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg styrt helt unna søtsaker siden oktober... Har ikke hatt et kakestykke, sjokolade, godis, chips eller andre "kose"ting i min munn siden det. Og jeg føler ikke at jeg forsaker noe heller, det er bare blitt en vane. Så jeg har ikke tenkt å gjøre det i kveld heller. Men jeg skal på venninnefest i kveld da, så den største utskeielsen blir vel noen champagnebobler:thumbsup:

Wow kreds til deg! Du er flink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg styrt helt unna søtsaker siden oktober... Har ikke hatt et kakestykke, sjokolade, godis, chips eller andre "kose"ting i min munn siden det. Og jeg føler ikke at jeg forsaker noe heller, det er bare blitt en vane. Så jeg har ikke tenkt å gjøre det i kveld heller. Men jeg skal på venninnefest i kveld da, så den største utskeielsen blir vel noen champagnebobler:thumbsup:

wow! Kan jeg spørre hvordan du har klart det? jeg sliter med NULL selvkontroll, og det ødelegger for meg. er flink i ukedagene, men når helgen kommer blir jeg et ekte kakemonster (eller karbomonster om du vil) :p

Noen tips? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow! Kan jeg spørre hvordan du har klart det? jeg sliter med NULL selvkontroll, og det ødelegger for meg. er flink i ukedagene, men når helgen kommer blir jeg et ekte kakemonster (eller karbomonster om du vil) :p

Noen tips? =)

Jeg merket at motivasjonen til å holde meg unna godteri i helgene har økt etter at jeg begynte å loggføre maten min på diett.no. Nå har jeg så utrolig lite lyst å ødelegge planen jeg har satt opp der fordi det er så mye synligere at jeg ikke vil oppnå resultatene jeg ønsker. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...