Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ja ,dere slankere,hva tenker dere å spise i dag? Sunt og sunnere med proteinbakst og div,eller slår dere på stortromma å unner dere en liten sjokoladebit av the real deal? Eller kanskje en hel masse?;)

Her skal det ivertfall ikke inntas noe særlig med snop i dag,skal bake litt protein sjokoladekjeks og blåbærtærter jeg ble tipset om på bloggen til Fitnessnora tenkte jeg,gleder meg! Hva skal dere spise?:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5061-l%C3%B8rdag-og-kos-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Metal_Barbie skrev:
ja ,dere slankere,hva tenker dere å spise i dag? Sunt og sunnere med proteinbakst og div,eller slår dere på stortromma å unner dere en liten sjokoladebit av the real deal? Eller kanskje en hel masse?;)

Her skal det ivertfall ikke inntas noe særlig med snop i dag,skal bake litt protein sjokoladekjeks og blåbærtærter jeg ble tipset om på bloggen til Fitnessnora tenkte jeg,gleder meg! Hva skal dere spise?:)

Legg bilder av resultatet innpå her då, om du har mulighet ;)

Annonse

Nå har jeg styrt helt unna søtsaker siden oktober... Har ikke hatt et kakestykke, sjokolade, godis, chips eller andre "kose"ting i min munn siden det. Og jeg føler ikke at jeg forsaker noe heller, det er bare blitt en vane. Så jeg har ikke tenkt å gjøre det i kveld heller. Men jeg skal på venninnefest i kveld da, så den største utskeielsen blir vel noen champagnebobler:thumbsup:

Annonse

"Quentra skrev:
Ble mye fredagskos, så blir lite lørdagskos :p

Samme her. Besøk hos mormor i går kveld ødela for eventuell lørdagskos. ;) Men jordbær med vaniljekesam blir det! På matfronten koser jeg meg heldigvis også når jeg spiser sunt, så det blir wok eller noe lignende.

"Lobo2me skrev:
Jeg spiste 350g Smash! på tirsdag, så blir ikke noe ekstra denne helgen (med unntak av Cola Zero).

Noen formening om det er forskjell på næringsinnholdet i de forskjellige typene smash? Har registrert at det er flere typer nå, og får så lyst på en gang i blandt. Har ikke gått på "smellen" ennå, men om jeg gjør det er det jo greit å velge den "riktige" av ondene.

Jeg kommer ikke til å spise noe godteri i dag. Først fordi jeg faktisk ikke har så lyst på, og for det andre fordi jeg er veldig lysten på å se resultater raskt og ikke vil "ødelegge" noe. (Ja jeg vet at jeg kan unne meg litt godteri én dag i uken og det kommer jeg så klart til å gjøre fremover.)

"timich skrev:
Nå har jeg styrt helt unna søtsaker siden oktober... Har ikke hatt et kakestykke, sjokolade, godis, chips eller andre "kose"ting i min munn siden det. Og jeg føler ikke at jeg forsaker noe heller, det er bare blitt en vane. Så jeg har ikke tenkt å gjøre det i kveld heller. Men jeg skal på venninnefest i kveld da, så den største utskeielsen blir vel noen champagnebobler:thumbsup:

Wow kreds til deg! Du er flink!

"timich skrev:

wow! Kan jeg spørre hvordan du har klart det? jeg sliter med NULL selvkontroll, og det ødelegger for meg. er flink i ukedagene, men når helgen kommer blir jeg et ekte kakemonster (eller karbomonster om du vil) :p

Noen tips? =)

"alca-va skrev:
wow! Kan jeg spørre hvordan du har klart det? jeg sliter med NULL selvkontroll, og det ødelegger for meg. er flink i ukedagene, men når helgen kommer blir jeg et ekte kakemonster (eller karbomonster om du vil) :p

Noen tips? =)

Jeg merket at motivasjonen til å holde meg unna godteri i helgene har økt etter at jeg begynte å loggføre maten min på diett.no. Nå har jeg så utrolig lite lyst å ødelegge planen jeg har satt opp der fordi det er så mye synligere at jeg ikke vil oppnå resultatene jeg ønsker. :thumbsup:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...