Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Therese: Jeg sliter med ankelmobilitet (strukturelt) og det er det eneste som hindrer meg i å gå A2G med god form. Er litt stress å dra frem vektskiver til å stå på hver gang. Kjører uten sko på alle andre øvelser.

Ah, jaok :)

• 4 uker senere...

Annonse

Har hatt et par inov8 f-lite 195, men føler at de ikke gir riktig støtte rundt de dårlige anklene mine. Er vel derfor jeg vurderer å kjøpe meg et par adidas vektløfter sko når jeg skal til England om en måneds tid. Så at de ble solgt ganske så mye billigere der.

Supre de, største fordelen er at de er veldig stabile. Liker å knytte dem super tight når jeg skal ta tung bøy, føles som føttene er støpt i bakken.

Hælen tok litt tid å vende seg til i knebøy (kjører lowbar). Men frontbøy er mer behagelig med hæl.

Bruker de på alt annet enn markløft :)

Supre de, største fordelen er at de er veldig stabile. Liker å knytte dem super tight når jeg skal ta tung bøy, føles som føttene er støpt i bakken.

Hælen tok litt tid å vende seg til i knebøy (kjører lowbar). Men frontbøy er mer behagelig med hæl.

Bruker de på alt annet enn markløft :)

Jeg skjører og low bar så jeg har alltid vært litt skeptisk til å skaffe sko med hæl. Men men, mtp at jeg har tenkt til å satse litt på vektløfting så blir jeg sikkert nødt til å gjøre det likevel ;)

Therese: Jeg sliter med ankelmobilitet (strukturelt) og det er det eneste som hindrer meg i å gå A2G med god form. Er litt stress å dra frem vektskiver til å stå på hver gang. Kjører uten sko på alle andre øvelser.

Kjør widestand istedet.

Jeg skjører og low bar så jeg har alltid vært litt skeptisk til å skaffe sko med hæl. Men men, mtp at jeg har tenkt til å satse litt på vektløfting så blir jeg sikkert nødt til å gjøre det likevel ;)

Føles helt supert nå altså, var bare i starten det føltes som jeg sleit med hipdrive/spenn i p-chain.

Skal visst funke fint med hæl ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...