Gå til innhold

Hva jobber du som?


Sivert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat gått inn i siste to ukene som student, tok først journalistikk, så Fred- og konfliktstudier, og nå PT-utdannelse :) Aaaner ikke hva jeg skal ta meg til fra høsten, men må vel ta et valg snart. Fram til nå har jeg sjonglert mellom 50-60%-stilling på Löplabbet og frilansjournalist og ekstrajobb i PR-byrå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekk utdannelse :) Mamma er vetrinær :)

Dere vil reparere dyr, ha henda in i ræva på kuer, men å flytte ut på landet hvor det faktisk er dyr, det vil dere ikke. Har aldri hørt så mye sutring som VHS presterte før det ble klart dem skulle gå inn under UMB. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere vil reparere dyr, ha henda in i ræva på kuer, men å flytte ut på landet hvor det faktisk er dyr, det vil dere ikke. Har aldri hørt så mye sutring som VHS presterte før det ble klart dem skulle gå inn under UMB. :D

Hm? Er ikke vetrinær selv så dette ble kinesisk for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm? Er ikke vetrinær selv så dette ble kinesisk for meg!

Beklager. Bare at vetrinærhøyskolen (som jeg nå kom på kalles NVH), hadde ikke lyst til å flytte ut på landet ved landbrugshøyskolen (UMB), de ville fortsette å være midt i Oslo. Dette fant jeg alltid ufattelig latterlig, så jeg måtte kommentere på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...