Gå til innhold

Steorider i treningsmiljøer.


Fanthomas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper dette ikke vil eksludere folk som trener på dette treningsstudioet, fra Fitnessbloggen, rett og slett FORDI de trener der, eller har trent der. Det er kommer ikke til å være enkelt å holde diskusjonen på et objektivt nivå, men håper folk husker det er en del som trener der, og mange med muskler også som ikke har noe med dette å gjøre.

Ikke la det bli slik at de blir forhåndsdømt, har sett slikt litt for ofte dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette ikke vil eksludere folk som trener på dette treningsstudioet, fra Fitnessbloggen, rett og slett FORDI de trener der, eller har trent der. Det er kommer ikke til å være enkelt å holde diskusjonen på et objektivt nivå, men håper folk husker det er en del som trener der, og mange med muskler også som ikke har noe med dette å gjøre.

Ikke la det bli slik at de blir forhåndsdømt bare fordi de trener der, har sett slikt litt for ofte dessverre.

Det kommer ikke til å skje. Utestenging av folk herfra skjer utelukkende på bakgrunn av hvordan de oppfører seg og hva de skriver. Kan nok si med stor sikkerhet at det er flere her inne som bruker eller har brukt noe, men det påvirker ikke kunnskapen de sitter på. De utestenges ikke av den grunn!

Det vil heller ikke tolereres mistenkeliggjøring av forummedlemmer i bildetråder eller andre steder på forumet. Dette vil i såfall bli slått hardt ned på.

Det samme gjelder forøvrig mistenkeliggjøring av personer i den aktuelle saken på Kaliber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer ikke til å skje. Utestenging av folk herfra skjer utelukkende på bakgrunn av hvordan de oppfører seg og hva de skriver. Kan nok si med stor sikkerhet at det er flere her inne som bruker eller har brukt noe, men det påvirker ikke kunnskapen de sitter på. De utestenges ikke av den grunn!

Det vil heller ikke tolereres mistenkeliggjøring av forummedlemmer i bildetråder eller andre steder på forumet. Dette vil i såfall bli slått hardt ned på.

Det samme gjelder forøvrig mistenkeliggjøring av personer i den aktuelle saken på Kaliber.

Akkurat der er jo gjennomsnittshykleriet ganske påfallende. Er det en bro på et forum som legger ut et bilde hvor han ser jævlig bra ut så er folk kjappe med å dømme. Samme med han store karen på gymmet - boleape.. Og så sitter de på youtube og trykker like på videoer av Jay Cutler og Kai Greene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hørte dette. En av dem står bak denne bloggen? Hvordan tar det seg ut? Hvis den faktisk stå bak vil jo det være alvorlig for Fitnesbloggen (heretter: FB), vil det ikke? FB skal jo framstå som så rent. Hvis dette stemmer så har ifallfall FB noe på rykterullebladet. Om det ikke er tilfelle vil det fortsatt komme på rykterullebladet. En gang stemplet, alltid stemplet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du sett artikkelen online? kan ikke finne den...

Ja, du kan kjøpe artikkelen for 25kr og lese den elektronisk..www.dn.no/avis (tror jeg er riktig)

--------------------

Må si jeg er dypt skuffet etter å ha lest artikkelen.. Noe visste man/trodde fra før av og fikk bekrefta nå..Og annet ble man bare rett og slett skuffa over. Nå håper jeg ikke dette går utover gymet :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...at noen bruker eller omsetter steroider gjør ikke at de ikke kan noe om trening. I motsetning til folk som bruker hasj skal liksom AAS være ille?? Det er stort sett snakk om folk som prøver å forbedre potensialet sitt - ikke ta snarveier eller banke damer.

Stort sett alle "de store" (og da mener jeg både størrelse og kunnskap) i bransjen bruker noe. Det kan være AAS for å øke nitrogenretensjon, efedrin for å forbedre fettforbrenningen og andre hjelpemidler. Rekk opp hånden de av kaffedrikkerne her inne som ikke bruker kaffe strategisk rundt trening, eller i det minste ikke bruker den for å komme i gang om morgenen!

Jeg synes folk skal slutte å late som dette er noe som på noe som helst vis går ut over dem og kose seg med dette forumet - for om noen fra "ledelsen" her skal ha blitt tatt for anabole steroider betyr det at de kan *mer* om hormoner og hvordan kroppen oppfører seg. Det betyr at vi som ikke bruker kan få *mer* informasjon som er nyttig for oss.

Jeg ser ærlig talt ikke problemet. Skal jeg levere tilbake det jeg kjøpte på IKEA i dag fordi jeg *vet* at minst en av dem som jobber der røyker hasj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FLSTF: Jeg har ikke lest artikkelen, men man blir ikke varetektsfengslet i fire uker på grunn av bruk av aas. Dersom en sentral person og journalist i mediet Fitnessbloggen blir funnet skyldig i, og dømt for omsetning av aas, vil det være et alvorlig lovbrudd og et tillitsbrudd med leserne.

Men nå er det svært viktig å huske på at i rettsstaten Norge er man uskyldig inntil det motsatte er bevist. En straffesak med påfølgende ankesak kan ta flere år. Inntil endelig dom er falt, må man ha dette som innfallsvinkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...at noen bruker eller omsetter steroider gjør ikke at de ikke kan noe om trening. I motsetning til folk som bruker hasj skal liksom AAS være ille?? Det er stort sett snakk om folk som prøver å forbedre potensialet sitt - ikke ta snarveier eller banke damer.

Stort sett alle "de store" (og da mener jeg både størrelse og kunnskap) i bransjen bruker noe. Det kan være AAS for å øke nitrogenretensjon, efedrin for å forbedre fettforbrenningen og andre hjelpemidler. Rekk opp hånden de av kaffedrikkerne her inne som ikke bruker kaffe strategisk rundt trening, eller i det minste ikke bruker den for å komme i gang om morgenen!

Jeg synes folk skal slutte å late som dette er noe som på noe som helst vis går ut over dem og kose seg med dette forumet - for om noen fra "ledelsen" her skal ha blitt tatt for anabole steroider betyr det at de kan *mer* om hormoner og hvordan kroppen oppfører seg. Det betyr at vi som ikke bruker kan få *mer* informasjon som er nyttig for oss.

Jeg ser ærlig talt ikke problemet. Skal jeg levere tilbake det jeg kjøpte på IKEA i dag fordi jeg *vet* at minst en av dem som jobber der røyker hasj?

Nå er det vel ingen som har påstått at man kan mindre om trening og kosthold fordi man har befatning med Aas. At noen blir skuffet er vel kanskje at man føler at noen har "seilet under falsk flagg". Jeg har ikke vært her lenge nok til å vite hva slags "flagg" vedkommende seilet under, men om man blir skuffet og sjokkert er vel det gjerne årsaken.

Å bruke Aas for å forbedre potensialet sitt men ikke å ta snarveier, skjønner jeg ikke. Kan man ikke forbedre potensialet sitt uten å tilføre kroppen aas?? Å ta snarveier er akkurat hva jeg vil kalle det..

Ang sammenligningen med narkotika, så er det ingen hemmelighet at steroider og stoff ofte går håndi hånd selvom de kanskje har skilt lag før de kom til gymmet..

Jeg ønsker flere aksjoner velkommen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...