Gå til innhold

Jack3d


Oddii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor? Ingenting galt med å svette :D Bare man drikker nok så er det null problem!

hehe... svetter som en gris under knebøyen! og markløften... bruker å roe seg etter de øvelsene.. slitsomt å svette så mye :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :) Er vel smak og behag det, men plager ikke meg så lenge det ikke går utover grepet i alle fall :D Verdt å prøve uansett, synes jeg, man reagerer jo forskjellig på slike produkter som regel!

Sant nok.. får se..en kompis skulle ta med til meg,så jeg fikk prøve det.. men har er vist litt glemsk :p får se om jeg kjøper det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som sier til seg selv at dette er et sykt produkt, det er ikke det. På en dag hvor jeg har et godt energinivå hadde jeg liten effekt av det. Mens de dagene hvor energinivået ikke var på topp, feks hvis jeg spiste dårlig i løpet av helgen og kanskje Til og med drakk 1,2 eller 3 av dagene, gav jack3d et ekstra kick.

Av alle slike pre workout produkter er det kun et som jeg har følt hjulpet noe særlig hver eneste økt og det er Horse power.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som sier til seg selv at dette er et sykt produkt, det er ikke det. På en dag hvor jeg har et godt energinivå hadde jeg liten effekt av det. Mens de dagene hvor energinivået ikke var på topp, feks hvis jeg spiste dårlig i løpet av helgen og kanskje Til og med drakk 1,2 eller 3 av dagene, gav jack3d et ekstra kick.

Av alle slike pre workout produkter er det kun et som jeg har følt hjulpet noe særlig hver eneste økt og det er Horse power.

Sluttet med det da? horse power altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack3d funker fint det! Isåfall i begynnelsen! :) Men jeg merket fort jeg måtte øke dosene for å få noen effekt. Ligger på 3 scooper nå, og tørr ikke øke dosen noe mer enn det. Står på boksen at man ikke bør ta mer enn 3 scooper uansett.

Grunnen til dette er at Jack3d inneholder 1,3 dimethylamylamine. Dette stoffet er ikke det forsket så mye på, men man vet at for høye doser av dette kan gi mindre bra bivirkninger. (Hodepine/Migrene, kvalme, svimmelhet) 1,3 dimethylamylamine er forresten mye brukt i legal highs/party pills. Det sier vel litt om hvor potent dette stoffet er. USPlabs har forresten valgt å ikke gå ut med hvor mye av dette stoffet Jack3d inneholder, og det irriterer meg!

Uansett...

Mine gode erfaringer med Jack3d:

- Mer energi

- Bedre fokus

Mine "mindre gode" erfaringer med Jack3d:

- Kløe (Er på en måte digg også, men mest travelt)

- "Geleføtter". (Mange jeg kjenner forteller om dette på Jack3d)

- Hodepine (Bare litt)

- Krasj. (Med krasj mener jeg en liten nedtur etter trening )

Alt i alt synes jeg det er et bra preworkout med gode virkninger som veier opp for noen mindre bra bivirkninger.;) Men jeg kommer nok ikke til å bestille en ny boks på lenge når jeg er ferdig med min, nettopp på grunn av det jeg må øke dosen så mye for å få noen effekt av tilskuddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg brukte ein halv boks med Jack3d i fjor, men slutta med det etter det. Syns det smakte greit, og mulig det ga meg litt ekstra energi, men DEN downtrippen eg fekk etterpå var døden...Hodepine/kvalme/slapphet. Det er ganske mange som skriver om lignande erferinger på nettet, rekner med det er DMMA vi reagerer på? Anyhows, gikk over til Superpump Max frå Gaspari Nutrition etterpå, og hadde mine livs treningar....fekk tidenes pump og ingen hodepine etterpå :) Anbefaler Superpump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...