Gå til innhold

Jack3d


Oddii

Anbefalte innlegg

Jack3d er kanon, brukt det lenge. Balder aldri mer en 2 1/2 scoop, får litt nedtur etterpå men spis litt så går det fort over. Smaker ikke direkte godt, men smaker jo kanon sammenlignet med horse power å no xplod. Men for all del, du blir ikke arnold av å bruke jack3d, å det er ikke speed heller, selv om jeg hører folk får så syk energi av det, at de kan trene i timevis. Men når eu førte har brukt Jack er det litt dritt å trene uten Jack... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var første treninga mi med Jack3d. Jeg tok 1 scoop før jeg dro på trening. Fikk sykt med energi og fokus. Det eneste jeg kjente av bivirkninger var litt prikking i fjeset og føtter, men det var bare digg. Så lenge jeg ikke får andre bivirkinger så kommer jeg vel til å fortsette med det :thumbsup: Blir kanskje litt dyrt i lengden for en fattig student da :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte en boks med jack3d fra predator nutrition som jeg var og hentet her om dagen. Jeg skjønte først ingenting da jeg skulle åpne pakken. Utpå pakken stod det at pakken inneholt "cosmetique - face cream", og når jeg åpnet pakken hadde de revet av etiketten og limet på en ny der det sto "Predator multivitamin 90 caps, take 2-3 daily".

Snakk om å være rutta :D

Ellers har jeg bare positive ting å si om tilskuddet, men jeg følte jeg ble litt avhengig av det siden jeg var redd for at treninga skulle gå til f. når jeg sluttet å bruke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte en boks med jack3d fra predator nutrition som jeg var og hentet her om dagen. Jeg skjønte først ingenting da jeg skulle åpne pakken. Utpå pakken stod det at pakken inneholt "cosmetique - face cream", og når jeg åpnet pakken hadde de revet av etiketten og limet på en ny der det sto "Predator multivitamin 90 caps, take 2-3 daily".

Snakk om å være rutta :D

Ellers har jeg bare positive ting å si om tilskuddet, men jeg følte jeg ble litt avhengig av det siden jeg var redd for at treninga skulle gå til f. når jeg sluttet å bruke det.

Hahaha, akkurat samme skjedde med meg bare det var Craze, bare at de hadde limt på en etikett der det sto "C-vitamin 200mg" :p Dette gjorde de slik de kunne skrive utenpå pakken at verdien var under 200kr. Elsker predator nutrition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaken er iaf ræva på jack3d, smaker og lukter som amfetamin, ihvertfall den blå boksen.. men det gir en bra effekt bare man tar nok, og der kommer problemet slik jeg ser det, blir dyrt med 2 bokser i mnd + protein etc..

Er ikke den ene ingrediensen sammenlignet med amfetamin? (mild versjon av det..) Fader ikke rart jeg ikke får sove av driten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd dette, men har fått tilbud om det. skal i forsvaret i sommer om jeg skulle teste det ut vil det være noe som slår ut der? Hvordan går stoffene ut av kroppen?

Står på dopingliste såvidt jeg vet. For meg ligger det i kroppen ca 12 timer etter inntak.. så halveringstida er lang, men aner ikke om det kan spores i kroppen lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte først med jack3d i går, men kan ikke si at jeg merket noe særlig effekt(tok halvannen scoop). Kan kanskje ha noe med at jeg har brukt n.o xplode daglig den siste måneden, men hvor mange scoops kan man egentlig ta før det er over "grensa"? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte først med jack3d i går, men kan ikke si at jeg merket noe særlig effekt(tok halvannen scoop). Kan kanskje ha noe med at jeg har brukt n.o xplode daglig den siste måneden, men hvor mange scoops kan man egentlig ta før det er over "grensa"? :p

Kommer vel litt ann på hvor stor du er? jeg tok 4 scoops før trening idag i 15 tiden, det fenga godt og satt i kroppen til 19tiden ca... jeg er 181cm 108kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel litt ann på hvor stor du er? jeg tok 4 scoops før trening idag i 15 tiden, det fenga godt og satt i kroppen til 19tiden ca... jeg er 181cm 108kg..

Såpass ja da er det vel bare å teste ut 4 scoops i dag:p Er selv 197cm og 107kg, men da kan det fort bli litt dyrt med jack3d i lengden, men får vel heller hamstre når jeg stikker til usa om et par uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt jack3d en stund nå, å er helt ok fornøyd, litt dyr. Får ikke noe skikkelig boost i energi, men merker jeg kan kjøre på lengre økter.

Etter trening i går derimot, merket jeg at jeg fikk skikkelig "down" følelse, ble drit sliten og følte egt for å kollapse.. Det har jeg aldri opplevd før, men ser det er flere som har merket dette. STOORT minus fra min siden, jeg pleier alltid å være i hundre etter jeg har fått i meg litt mat etter trening, men i går var det helt motsatt... :thumbsdown:

Har opplevd denne enorme "kræsjen" jeg også. Først opplevde jeg bare små "kræsj" men for en ukes tid siden opplevde jeg akkurat det du beskriver. Forferdelig var det!

jeg sier bare en ting jeg :p CRAZE<3

Har bare brukt Craze 2 ganger hittil, men må si meg enig i at det kjennes utrolig mye mer effektivt ut enn Jack3d foreløpig. (+ Man slipper kløe). Gleder meg til å grave meg videre ned i boksen med Craze, har stor tro på dette produktet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd denne enorme "kræsjen" jeg også. Først opplevde jeg bare små "kræsj" men for en ukes tid siden opplevde jeg akkurat det du beskriver. Forferdelig var det!

Har bare brukt Craze 2 ganger hittil, men må si meg enig i at det kjennes utrolig mye mer effektivt ut enn Jack3d foreløpig. (+ Man slipper kløe). Gleder meg til å grave meg videre ned i boksen med Craze, har stor tro på dette produktet! :D

jeg har også selv brukt det kun 2 ganger. Dagen i dag startet RÆVA.. 0 energi, fikk ikke noe ekkekt av 1 scoop som jeg tok sist, så nå prøvde jeg meg på 2 :p DURACELL KANIN sier jeg bare. ikke noe dårlig føelse i kroppen, hender det kiler litt i armene, men det er bare digg :) syntes craze virkelig gjør jobben sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på harrytur og ble stoppet i Tollen på Svinsund med bilen full av kosttilskudd så sjekket de ingen ting av det i alle fall. Så mye lettere å ta en tur inn der i nye og ned, spesielt nå som krona er så latterlig sterk ;)

Nei, men det er anderledes innen for EU enn feks fra USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...