Gå til innhold

Jack3d


Oddii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvor får man take i CRAZE? Inneholder det også "ulovlige" stoffer? Hva med pris forskjell på jack3d vs CRAZE?

Craze inneholder ikke geranium (1,3 dimethylamylamine) som er årsaken til at Jack3d er "ulovlig" i Norge. Men...... Craze inneholder trimethylglycine som blir brukt (kan bli brukt) som medisin for metabolske sykdommer. Jeg regner med dette kan være en faktor til at produktet ikke blir solgt i Norge. I tillegg inneholder Craze en urte (Dendrobium) som ikke står som handelsvare på urtelisten, og da tror jeg den regnes som legemiddel. Nå er ikke jeg helt sikker på dette her, så ta det med en klype salt.

Uansett.. om du velger å kjøpe Craze så kan du gjøre det her: http://www.predatornutrition.com/Pre-Workout/Craze-238g-45-Servings--FREE-Predator-Shaker Husk å gi beskjed at du vil de skal merke verdien på pakken til under 200kr, da glir den rett igjennom tollen! Tok meg 4 dager! :) Prisen er forresten rundt 270kr på den siden der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Craze inneholder ikke geranium (1,3 dimethylamylamine) som er årsaken til at Jack3d er "ulovlig" i Norge. Men...... Craze inneholder trimethylglycine som blir brukt (kan bli brukt) som medisin for metabolske sykdommer. Jeg regner med dette kan være en faktor til at produktet ikke blir solgt i Norge. I tillegg inneholder Craze en urte (Dendrobium) som ikke står som handelsvare på urtelisten, og da tror jeg den regnes som legemiddel. Nå er ikke jeg helt sikker på dette her, så ta det med en klype salt.

Uansett.. om du velger å kjøpe Craze så kan du gjøre det her: http://www.predatornutrition.com/Pre-Workout/Craze-238g-45-Servings--FREE-Predator-Shaker Husk å gi beskjed at du vil de skal merke verdien på pakken til under 200kr, da glir den rett igjennom tollen! Tok meg 4 dager! :) Prisen er forresten rundt 270kr på den siden der.

åssen er det du får gitt beskjed om det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen er det du får gitt beskjed om det da?

Etter du har tatt "checkout" i handlekurven så finner du en tekstboks nederst på siden der det står "order comments". Det du skriver inn der leser de som behandler ordren din! ;) Ganske lettvint igrunn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den ene ingrediensen sammenlignet med amfetamin? (mild versjon av det..) Fader ikke rart jeg ikke får sove av driten :D

Slakt meg ikke om jeg tar helt feil, men tror det var slik at geranium (1,3 dimeth) er i opiat-familien. Men som du sier, en mye mildere versjon. USP Labs anbefaler å trene 4 uker uten etter å ha brukt det i ca 1 mnd, for så å begynne med det igjen. Prøv å tren uten i 4 uker, sikkert IKKE gøy den første uka, men du kommer til å sove som en liten unge igjen :D:thumbsup: Slik jeg opplever det iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slakt meg ikke om jeg tar helt feil, men tror det var slik at geranium (1,3 dimeth) er i opiat-familien. Men som du sier, en mye mildere versjon. USP Labs anbefaler å trene 4 uker uten etter å ha brukt det i ca 1 mnd, for så å begynne med det igjen. Prøv å tren uten i 4 uker, sikkert IKKE gøy den første uka, men du kommer til å sove som en liten unge igjen :D:thumbsup: Slik jeg opplever det iallefall :)

JEg tømte en boks over en laaang periode jeg, og har ikke kjøpt ny.. Trur det blir å teste noe mildere faktisk :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker ikke så mye av det.. har tatt det i 2 uker ca. I starten kjente jeg energien godt, men nå må jeg opp i 3 skjeer snart:p

Den prikkinga derimot, den sitter..;)

Har du prøvd å ta det annen vær trening? Kjørte på med Jack3d hver dag og da kjentes det ut som kroppen ble litt immun, så begynte å suppler ut annen vær trening... Dager med store muskelgruppa Jack3d, og dager med små muskelgrupper Jack3d fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ta det annen vær trening? Kjørte på med Jack3d hver dag og da kjentes det ut som kroppen ble litt immun, så begynte å suppler ut annen vær trening... Dager med store muskelgruppa Jack3d, og dager med små muskelgrupper Jack3d fri :)

Ja kanskje forsøke det.. men litt rart det der, føler jeg MÅ ha det selvom det ikke gir så voldsom effekt.:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...