Gå til innhold

Jack3d


Oddii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor lenge før trening tar dere denne? Står 45 min om jeg ikke tar helt feil.. Men jeg forsøker å ta det så tett som mulig.

Føler at "effekten" kommer med engang..:p og varer ikke så særlig lenge..

Jo "tommere" magen er, jo tettere inn på trening kan du ta den. Helst skal man ta PWO på tom mage for best effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Kjøpte 3 pack i Australia. Kjempefornøyd! Storkoser meg med det sammen med en frukt og en fres fra Tech Nutrition før trening. Smaker som en sterk og god energidrikk. Føler jeg sitter og vorser før "festen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd dette, men har fått tilbud om det. skal i forsvaret i sommer om jeg skulle teste det ut vil det være noe som slår ut der? Hvordan går stoffene ut av kroppen?

Hvis de mistenker noe så kan de faktisk ta hårprøve. DNA cellene i hårsekkene lagrer "informasjonen" mye lengre, opptil flere år. Tips er å holde seg unna tilskudd som er i gråsonen og inneholder stoffer som er på dopinglisten, er litt kjipt å få en fremtidig karriere ødelagt samt en plett på rulleblad. Du får nok av god mat og FYFO i forsvaret uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de mistenker noe så kan de faktisk ta hårprøve. DNA cellene i hårsekkene lagrer "informasjonen" mye lengre, opptil flere år. Tips er å holde seg unna tilskudd som er i gråsonen og inneholder stoffer som er på dopinglisten, er litt kjipt å få en fremtidig karriere ødelagt samt en plett på rulleblad. Du får nok av god mat og FYFO i forsvaret uansett.

Sant, ligger unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

har prøvd jack3d syntes den funket bra, fikk mye mer energi og fokus. fikk ikke lyst til og stoppe og løpe på mølla på kardio dagene hehe.

men ville nok heller ha gått for 1mr rep. det er nesten det samme som jack3d men skal gi bedre pump og stykre. bruker den selv fortiden og er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, bestilte Craze fra Predator etter å ha lest denne tråden. De satte ned pris til 180 nok, og sendte avsted. Nå fikk jeg imidlertid brev fra tollen om å sende dem skriftlig kvittering over hva pakken inneholdt (antar fordi Predator ikke la kvittering i pakken). Så da betyr det gjerne at det er vanskelig å bestille gjennom Predator i disse tider. Noen av dere som har fått Craze gjennom nå nylig?

/RF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Hva mener dere med "kræsj" etter inntak av craze/jack3d?

Noen opplever at man feks blir mer sliten en stund etter inntak.

Jeg personlig har aldri opplevd noe crash på noe pre workout tilskudd. Eneste er at hvis man presser seg veldig hardt på trening blir man selvfølgelig sliten, men vil ikke kalle det crash.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Hva mener du nå? De som bruker kreatin vil ikke kunne komme inn i forsvaret?

Om jeg ikke husker helt feil, så var det slik at forsvaret ikke har et positivt forhold til kosttillskudd. whey protein fra PF skal nok gå greit. Men kreatin og glutamin kan du forvente å bli fratatt, om du har med deg disse. Og Jack3d kan du bare glemme, akkurat det anntar jeg at du visste. Men for all del, det beste ville ha vært å hørt med dem, mulig det jeg har delt med deg nå er litt utdatert, forhåpentligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke husker helt feil, så var det slik at forsvaret ikke har et positivt forhold til kosttillskudd. whey protein fra PF skal nok gå greit. Men kreatin og glutamin kan du forvente å bli fratatt, om du har med deg disse. Og Jack3d kan du bare glemme, akkurat det anntar jeg at du visste. Men for all del, det beste ville ha vært å hørt med dem, mulig det jeg har delt med deg nå er litt utdatert, forhåpentligvis.

Aldri opplevd at noen har fått inndratt kreatin i Forsvaret, og jeg har jobbet der. Vi visste om flere av gutta som brukte det, og ingen reagerte på det. Det er jo fullt lovlig. Tror dette har mye mer å gjøre med det enkelte befals syn enn det har å gjøre med Forsvarets policy på noe du faktisk kan gå å kjøpe på Rema 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd at noen har fått inndratt kreatin i Forsvaret, og jeg har jobbet der. Vi visste om flere av gutta som brukte det, og ingen reagerte på det. Det er jo fullt lovlig. Tror dette har mye mer å gjøre med det enkelte befals syn enn det har å gjøre med Forsvarets policy på noe du faktisk kan gå å kjøpe på Rema 1000.

Ja, selges jo i butikker så det er jo litt rart :) Men kan være lurt å høre med forsvaret, ja. Skal ikke tulle noe mer til tråden her, ble bare litt overrasket hvis dette (også) er ett hinder for millitæret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd at noen har fått inndratt kreatin i Forsvaret, og jeg har jobbet der. Vi visste om flere av gutta som brukte det, og ingen reagerte på det. Det er jo fullt lovlig. Tror dette har mye mer å gjøre med det enkelte befals syn enn det har å gjøre med Forsvarets policy på noe du faktisk kan gå å kjøpe på Rema 1000.

det stemmer, vi ble ikke fratattt noe form for kosttilskudd av befalet heller. går mye på skjønn og selvfølgelig at det er innenfor de norske AD reglene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...