Gå til innhold

Hvor mye fettprosent har folket?


AlexDefoe

Anbefalte innlegg

De ser jo ingenting om hvordan kroppen er sammensatt i det hele tatt. Blir det samme som at folk som veier mye pga muskler får høy BMI (og dermed havner i "fedme/overvekt"klassifiseringen der :-| Correct me if I'm wrong here....

Fikk forøvrig en fettprosent på 30,31 (med de samme målene so Inbody720 sier er fettprosent 19 og 21 på meg)

Jeg er helt enig med deg, som sagt var det bare for å gjøre det. Her jeg bor (midt på landet) har vi ikke tilbud om noen form for slike scanner, så du vet, da leker man seg litt på nettet, da. Jeg tar det ikke seriøst allikevel når jeg gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt enig med deg, som sagt var det bare for å gjøre det. Her jeg bor (midt på landet) har vi ikke tilbud om noen form for slike scanner, så du vet, da leker man seg litt på nettet, da. Jeg tar det ikke seriøst allikevel når jeg gjør det ;)
Må komme til byen og ta scann da hihi :) Kan lage FBBodyscanntreff på et eller annet senter :p
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dragedama klippekort, 3 klipp, 900kr. Regner med det er dyrere for en gang (450 kanskje). Billigere enn det for de som er medlem. Du må ringe og bestille time, for det må være en instruktør/PT(eller noe) som tar scanninga (de i resepsjonen osv kan ikke gjøre det). Lykke til :)

Takk - fant info og priser på nettet, så nå kan våren planlegges videre ;-)

Fint at du nevnte det med å bestille først - kjedelig å møte opp og måtte gå igjen med uforretta sak... skal bli interessant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...