Gå til innhold

Hvor mye fettprosent har folket?


AlexDefoe

Anbefalte innlegg

Har tatt en bodymass testog fikk 16% fett ,lurer på hvor dette ligger ann i forhold til resten av folket på forumet her.

Har det noe å si hvor fettet ligger for six-packen. Folk sier mann må ha nesten under 10% for å få six-packen. Jeg har 4-pack med 16% fett og nesten ikke noe fett på øvre del av kroppen. Mens bein har mye fett på seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke 16%. Det nekter jeg å tro. Var det en BIA-tester du brukte? Tanita? Omron? Glem det...Min Tanita viser ca 20%, men jeg er vel nede i 11-12% nå. Du har mindre fett på kroppen enn meg, så jeg ville sagt kanskje 9% uten å ha sett mer enn bildet ditt.

Jeg vil tro det som kan lure deg er at du virker ganske tynn, og derfor kanskje ikke har nok masse til at resten av magemuskelen din vises gjennom huden enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BodyMass index test, der de sender strøm gjennom kroppen brukte jeg. Det var ikke noe av de tulle greiene på nettet. Det bildet er ca 2-3 mnd gammelt. Har bulka en del etter det, men det har ikke skjedd så store forskjeller fra bildet da

Da er det BIA du har målt med, og det er sånn ca like nøyaktig som å putte en skje opp bak og regne fettprosenten som antall nys for å få den ut...Til og med kaliper er relativt unøyaktig, men den er mer nøyaktig til å vise endring enn BIA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det BIA du har målt med, og det er sånn ca like nøyaktig som å putte en skje opp bak og regne fettprosenten som antall nys for å få den ut...Til og med kaliper er relativt unøyaktig, men den er mer nøyaktig til å vise endring enn BIA.

Indeed, målte ett par ganger og fikk mellom 12-13%. Fikk coachen på gymet til å se over formen og både han og jeg syns det ikke stemmer i hele tatt og fettprosenten ligger rundt 16-17%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indeed, målte ett par ganger og fikk mellom 12-13%. Fikk coachen på gymet til å se over formen og både han og jeg syns det ikke stemmer i hele tatt og fettprosenten ligger rundt 16-17%.

Så da er det vnlig at fettprosenten er høyere enn BIA? Har lest mange har en høyere fettprosent enn BIA finner.

Eller det det både opp og ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det vnlig at fettprosenten er høyere enn BIA? Har lest mange har en høyere fettprosent enn BIA finner.

Eller det det både opp og ned

Det kommer akkurat an på hvor hydrert du er, hvor ren du er under føttene, hvor godt kalibrert apparatet er, månefase, teknisk tilstand på bilen til naboene og alt sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...