Gå til innhold

Knevarmere


.Cathrine

Anbefalte innlegg

Jeg bruker rehband, og på meg varmer de godt. Er du i tvil; gå til innkjøp av varmekrem eller tigerbalsam, smør på et tynt lag før du trekker på knevarmerne.

Eller kjøp deg ett par til, og kjør dobbelisolering;)

Edit; jeg prøvde meg på medium Kono, og ikke sjangs i havet om jeg fikk de skikkelig over knærne. Brukte halvtime på å få de opp legger og knær, og bestemte meg for å sove med de på for å tøye de, men våknet etter to timer med null følelse/blodomløp under knærne. Så de er ikke brukt siden.

Selv er jeg 100 kg, 183 cm, men ikke HUGE, så mål opp først og spør om diameter på mail elns først.

Protip: ta de på vrengt, og vreng over kneet. Ellers går det aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...

Annonse

Gjest Jester
Update for min anbefaling her:

SBD!

Ikke kjent maken annet enn TK, og SBD er IPF-godkjent:D

Skriver under på denne, SBD var helt magisk. Kan ikke sammenlignes med mine gamle rehbands...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte TK i dag. Har aldri brukt knevarmere før, men har lagt merke til at det ene kneet "knirker" litt i vendinger.

Gir disse noe mer en varme? Gir de noe spenst?

Noen vil nok ha det til at du får noen ekstra kilo i knebøy om du har skikkelig trange knevarmere og i vinden nå om dagen er SBD . Ellers så er knevarmere alltid bra for knehelsen sånn generelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil nok ha det til at du får noen ekstra kilo i knebøy om du har skikkelig trange knevarmere og i vinden nå om dagen er SBD . Ellers så er knevarmere alltid bra for knehelsen sånn generelt sett.

Vurderte dem, men prisen var litt stivere enn jeg TKene. I verstefall bytter jeg dem bare ut når jeg har slitt dem ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt at noen mener at knebind fører til økt trykk på patella og dermed slitasjeskader. Er det noe hold i dette? Vet ikke helt hva jeg skal søke på, men "knee warmers patella pressure" gav ikke noen frukter på google.

Da må de være såpass stramme at du må ha mye hjelp for i det hele tatt få dem på - og så deretter holde det gående noen timer med GVT i noen måneder, tipper jeg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Har noen erfaring med størrelsene på SBD knevarmerene? I følge målene kan jeg såvidt ha M men andre sier jeg kan ha S men hvor måler du de målene som står ?

Omkrets kne:

Str

Normal

Stram

3XS

23-25,5

25,5-28

2XS

25,5-28

28-30,5

XS

28-30,5

30,5-33

S

30,5-33

33-35,5

M

33-35,5

35,5-38

L

35,5-38

38-40,5

XL

38-40,5

40,5-43

2XL

40,5-43

43-45,5

3XL

43-45,5

45,5-48

Dette gjelder for SBD knevarmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omkrets kne:

Str

Normal

Stram

3XS

23-25,5

25,5-28

2XS

25,5-28

28-30,5

XS

28-30,5

30,5-33

S

30,5-33

33-35,5

M

33-35,5

35,5-38

L

35,5-38

38-40,5

XL

38-40,5

40,5-43

2XL

40,5-43

43-45,5

3XL

43-45,5

45,5-48

Dette gjelder for SBD knevarmere.

Har sett på de størrelsene, men hvor du måler ? skal du velge stram eller normal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...