Gå til innhold

Knevarmere


.Cathrine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tommy kono varmerne! ingen over, ingen ved siden av!

http://www.tommykono.com/

Bla ned så ser du det, koster 230kr. Litt kjipt de har skrudd opp prisen 40kr da de gikk under tollgrensen på 200 før, men du får mye igjen for disse varmerne. Syntes de vanlige rehband varmerne ikke kan sammenlignes engang. Powerline serien som blir nevnt over her har jeg lite kjennskap til, men bra om flere retter seg mot knevarmere som avgir god varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy kono varmerne! ingen over, ingen ved siden av!

http://www.tommykono.com/

Bla ned så ser du det, koster 230kr. Litt kjipt de har skrudd opp prisen 40kr da de gikk under tollgrensen på 200 før, men du får mye igjen for disse varmerne. Syntes de vanlige rehband varmerne ikke kan sammenlignes engang. Powerline serien som blir nevnt over her har jeg lite kjennskap til, men bra om flere retter seg mot knevarmere som avgir god varme.

Takk for bra innlegg! :) er jo knevarmere jeg er ute etter, så hjelper ikke om de kun gir støtte.. da kan man heller surre på kneewraps under tunge løft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bra innlegg! :) er jo knevarmere jeg er ute etter, så hjelper ikke om de kun gir støtte.. da kan man heller surre på kneewraps under tunge løft ;)

Nettopp! Skal love deg du blir mer enn varm nok med TK, innsiden er jo gjennombløt kun etter å ha gått med de i 5-10min : p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetips:D de var jo billige! Enkelte gym her hjemme selge de jo for 3 ganger den prisen!! :s.. BESTILLES :p (bruker også å smekke på varmekrem under knevarmerne, det er digg=) )

TK det er snakk om eller? :) Du kan jo sende en melding til tollvesenet å høre hva toll og mva blir på de, men bør fortsatt være billigere fra usa. Evt er det jo bare å kjøpe flere sammen. varmekrem under knevarmerne er jo som å ligge i solarium i en ørken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TK det er snakk om eller? :) Du kan jo sende en melding til tollvesenet å høre hva toll og mva blir på de, men bør fortsatt være billigere fra usa. Evt er det jo bare å kjøpe flere sammen. varmekrem under knevarmerne er jo som å ligge i solarium i en ørken!

Ja TK :) Tror de kosta 7-800kr på gymet :s.

Sendte mail til de og spurte om de kunne endre summen på pakkseddelen for å "lure" tollen slik at jeg slipper å betale moms, eller sende den som gave. Så får vi se. Av erfaring så har andre vært greie med det=)

Heh nå skal det sies at jeg ikke bruker slik heftig varmekrem som dere styrkeløftere bruker :p aint got that russain shit :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja TK :) Tror de kosta 7-800kr på gymet :s.

Heh nå skal det sies at jeg ikke bruker slik heftig varmekrem som dere styrkeløftere bruker :p aint got that russain shit :p

Såpass dyrt ja! Alle i norge legger seg å latterlig høyt i pris på produkter til trening de tar inn.. Hehe, jeg bruker bare linnex sin, syntes den fungerer til mitt bruk, men var en som tok med en krem fra russland sist, det er faktisk helt vanvittig hvor sterk den kremen er. Tror bruk av den over tid faktisk kan nedsette følsomheten, føles hvertfall slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tok vell ca 2 uker før jeg fikk dem. Kosta ikke rare greiene, betalte ikke TOLL/MOMS da jeg sendte de mail om de kunne endre prise på pakkseddelen og det gjorde de! :) 270NOK ca rett i postkassa :). Og FY som de funker :o er noe annet enn det man får kjøpt på XXL og andre sportsbutikker ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok vell ca 2 uker før jeg fikk dem. Kosta ikke rare greiene, betalte ikke TOLL/MOMS da jeg sendte de mail om de kunne endre prise på pakkseddelen og det gjorde de! :) 270NOK ca rett i postkassa :). Og FY som de funker :eek: er noe annet enn det man får kjøpt på XXL og andre sportsbutikker ja.

Så bra ;) Velkommen til en ny verden og bedre knær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok vell ca 2 uker før jeg fikk dem. Kosta ikke rare greiene, betalte ikke TOLL/MOMS da jeg sendte de mail om de kunne endre prise på pakkseddelen og det gjorde de! :) 270NOK ca rett i postkassa :). Og FY som de funker :eek: er noe annet enn det man får kjøpt på XXL og andre sportsbutikker ja.

hvilken adresse sendte du mail til? i denna forkjøla-bortevekk-tilstanden min klarer jeg ikke finne en shit på nett i kveld.. :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...