Gå til innhold

Knevarmere


.Cathrine

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Fekk mine Tommy Kono knevarmar i dag.

Bestilte direkte frå nettsida til leverandøren: Tommykono.com

Leveringstid var 12 dagar frå eg bestilte. Fekk leveringsbekreftelse dagen etter at eg bestilte.

Betalte med PayPal der eg og skreiv som kommentar om dei kunne merke pakken med $30 for å unngå moms.

Det gjekk heilt fint, pakken var merkar $20.

Kjøpte størrelse Medium som passa perfekt til meg (186cm, 80kg). Dei er ganske stramme og sit særs godt på knea. Kjennes veldig bra å løfte med dei.

Betalte 277,-.kroner ved kjøp pluss $8 som dei ville ha gjennom PayPal for litt høgare fraktpris. Standardprisen tar sikkert ikkje hensyn til levering over heile verda.

Kan absolutt anbefale både knevarmarane og å kjøpe på tommykono.com! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Fekk mine Tommy Kono knevarmar i dag.

Bestilte direkte frå nettsida til leverandøren: Tommykono.com

Leveringstid var 12 dagar frå eg bestilte. Fekk leveringsbekreftelse dagen etter at eg bestilte.

Betalte med PayPal der eg og skreiv som kommentar om dei kunne merke pakken med $30 for å unngå moms.

Det gjekk heilt fint, pakken var merkar $20.

Kjøpte størrelse Medium som passa perfekt til meg (186cm, 80kg). Dei er ganske stramme og sit særs godt på knea. Kjennes veldig bra å løfte med dei.

Betalte 277,-.kroner ved kjøp pluss $8 som dei ville ha gjennom PayPal for litt høgare fraktpris. Standardprisen tar sikkert ikkje hensyn til levering over heile verda.

Kan absolutt anbefale både knevarmarane og å kjøpe på tommykono.com! (y)

Lever diss enda, og er du fortsatt fornøyd? Har lest at de har litt nedsatt levetid ifht andre varmere, dersom man ikke er forsiktig når man tar de av og på.

Generelt: Er det fortsatt Tommy Kono som anbefales, eller har det kommet noe amazing og revolusjonerende det siste året? o-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever diss enda, og er du fortsatt fornøyd? Har lest at de har litt nedsatt levetid ifht andre varmere, dersom man ikke er forsiktig når man tar de av og på.

Generelt: Er det fortsatt Tommy Kono som anbefales, eller har det kommet noe amazing og revolusjonerende det siste året? o-o

Tommy Kono fortsatt den eneste ene! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever diss enda, og er du fortsatt fornøyd? Har lest at de har litt nedsatt levetid ifht andre varmere, dersom man ikke er forsiktig når man tar de av og på.

Generelt: Er det fortsatt Tommy Kono som anbefales, eller har det kommet noe amazing og revolusjonerende det siste året? o-o

Eg har ikkje fått med meg noko anna. Ingenting å klage å så langt frå mi side. Om du drar og slit i dei vil dei kanskje bli litt slappe, men då lar ein berre vere med det.

Nettbutikken til Tommy Kono er framleis oppe, så det er berre å bestillte. Kan og kjøpast på Kappi.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...
Hva holder lengst av Tommy kono's sine og Rehbands?

Har lest på diverse forum at Kono's sine blir fort ødelagt.

Rehband holder nok lengst. TK er av 100% neoprene, og hvis de blir dratt i mye blir materialet etterhvert ødelagt, spesielt hvis de er for små og glir ned hele tiden, sånn som mine. Bestilt nye nå i L, spent på hvor lenge de holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rehband holder nok lengst. TK er av 100% neoprene, og hvis de blir dratt i mye blir materialet etterhvert ødelagt, spesielt hvis de er for små og glir ned hele tiden, sånn som mine. Bestilt nye nå i L, spent på hvor lenge de holder.

Hmm, men TK er bedre enn Rehband?

Bare de varer en stund og gir god varme så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 måneder senere...
Hvilket merke? Jeg får medium Tommy Kono på meg på 100kg++, så tror small passer fint til deg hvis du vil ha TK.

Ja var det tommy kono merket jeg siktet til :-) Da prøver jeg meg på s. Fungerer de til fjellgåing og eller sliter man de da kanskje for fort ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er kun for styrketrening. Skal du ha noe du kan bruke til litt forskjellig ville jeg tatt en tur til gsport/xxl og kjøpt Rehband sine :)

Har kjøpt rehband sine nå, men har de egentlig noen varmende effekt? Kiropraktoren/PTen min sa jeg måtte kjøpe meg knevarmere på grunn av betennelse i knærne. Føler disse bare støtter, men så har jeg ingen peiling på sånt heller :-p hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt rehband sine nå, men har de egentlig noen varmende effekt? Kiropraktoren/PTen min sa jeg måtte kjøpe meg knevarmere på grunn av betennelse i knærne. Føler disse bare støtter, men så har jeg ingen peiling på sånt heller :-p hehe

Jeg bruker rehband, og på meg varmer de godt. Er du i tvil; gå til innkjøp av varmekrem eller tigerbalsam, smør på et tynt lag før du trekker på knevarmerne.

Eller kjøp deg ett par til, og kjør dobbelisolering;)

Edit; jeg prøvde meg på medium Kono, og ikke sjangs i havet om jeg fikk de skikkelig over knærne. Brukte halvtime på å få de opp legger og knær, og bestemte meg for å sove med de på for å tøye de, men våknet etter to timer med null følelse/blodomløp under knærne. Så de er ikke brukt siden.

Selv er jeg 100 kg, 183 cm, men ikke HUGE, så mål opp først og spør om diameter på mail elns først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...