Gå til innhold

Knevarmere


.Cathrine

Anbefalte innlegg

Du måler omkretsen over kneet.

Selve knevarmeren går et stykke over kneet og der har du antagelig (forhåpentligvis!) større omkrets. Likevel forstår jeg det slik at det er over kneleddet du måler. Normal er for trening. Stram - som kan være et slit å få på - er for konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du måler omkretsen over kneet.

Selve knevarmeren går et stykke over kneet og der har du antagelig (forhåpentligvis!) større omkrets. Likevel forstår jeg det slik at det er over kneleddet du måler. Normal er for trening. Stram - som kan være et slit å få på - er for konkurranse.

Når det skal brukes til begge deler? Lurer på å velge stram og håpe den går over tightsen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk satt megastor pris på om "noen med peil" hadde laget en guide for hvordan man finner knevarmere som passer dine knær, til hvilke formål, osv. Kanskje til og med noen tester e.l. slik at en kan bare ta en tur innom en tråd og bla gjennom flere alternativer (gjerne med bilder, og kanskje butikkforslag).

En tråd / artikkel på hovedsiden elns. Espen Espelund ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det skal brukes til begge deler? Lurer på å velge stram og håpe den går over tightsen også :)

Du kan glemme å få dem over tights om du velger stram.

SBD er for tiden "de beste" knevarmerne som er godkjent av IPF for RAW-løfting.

Titan sine er "greie nok" og IPF godkjent for RAW løfting.

De gamle Rehband varmerne er av "evigvarende" kvalitet og kanskje det beste valget til trening. Men de har mange typer og bare noen av dem er godkjent av IPF.

Tommy Kono var populært for et par år siden, men går fortere i stykker og er, etter hva jeg forstår, ikke lenger godkjent for RAW løfting. (Om de noen gang har vært det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan glemme å få dem over tights om du velger stram.

SBD er for tiden "de beste" knevarmerne som er godkjent av IPF for RAW-løfting.

Titan sine er "greie nok" og IPF godkjent for RAW løfting.

De gamle Rehband varmerne er av "evigvarende" kvalitet og kanskje det beste valget til trening. Men de har mange typer og bare noen av dem er godkjent av IPF.

Tommy Kono var populært for et par år siden, men går fortere i stykker og er, etter hva jeg forstår, ikke lenger godkjent for RAW løfting. (Om de noen gang har vært det.)

Arh det var domt! Men maxrep kommer på NM i benk i Bergen på Søndag så får ta på meg tightsen å prøve ;) Takk for gode svar! Ps. Bruker dere på albuer også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...