Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis dere sliter med at butikken dere handler i ofte er utsolgt for det dere vil ha, så spør hvilken dag de har varelevering. :) Da kan dere handle den dagen, så får dere det dere vil ha.. :) I tilegg så er det kjekt å handle den dagen butikken får frukt og grønt, for da kan du ta med deg hjem og vite at det blir oppbevart riktig! :)

Skrevet
  "Kirstij skrev:
Hvis dere sliter med at butikken dere handler i ofte er utsolgt for det dere vil ha, så spør hvilken dag de har varelevering. :) Da kan dere handle den dagen, så får dere det dere vil ha.. :) I tilegg så er det kjekt å handle den dagen butikken får frukt og grønt, for da kan du ta med deg hjem og vite at det blir oppbevart riktig! :)

Det kan også være lurt å spørre om de ikke kan ta inn mer av den og den varen, siden de er utsolgt så ofte. Ingen butikker liker å stå tommer for varer, og jeg vil bli overrasket om det ikke er i deres beste interesse å ha varer inne og fornøyde kunder :thumbsup:

Ang. frukt og grønt så tror jeg mange butikker får leveranse hver dag (det får vi), men det ferskeste står nødvendigvis ikke i butikken, men på lager :)

Annonse

Skrevet
  "Olaf Ghanizadeh skrev:
Tror ikke det gjelder alt denne gangen. Var mest gainer, diet protein, noen bars og bakepro.

hmm høres ikke lovende ut, jeg skal opp imorgen og sjekke ut uansett rapporterer tilbake da:)

Annonse

Skrevet

På Rimi har vi fått inn fersk fisk, i flotte porsjonsstørrelser! Fersk laks, torsk, lettsaltet torsk og sei. Helt genialt når samboeren er i nordsjøen og jeg strengt talt ikke har behov for å kjøpe inn store pakker med fisk. For den nette sum av 30,62 fikk jeg meg fersk laks og for 36,78 lettsaltet torsk :thumbsup: (Store stykker med fersk fisk;)) Oi, høres ut som en vandrende Rimi-reklame, men altså, jeg syntes det var veldig genialt!

Skrevet
  "girrrl skrev:
Her var det bare utvalgte produkter, og en stk bakepro ble med hjem :D

var ihvertfall noe da;)

ble 2 bøtter protein her, rart de har salg på alt noen steder mens andre byer kun hadde begrenset utvalg da..:huh:

Skrevet
  "Jakebob skrev:
På Rema selger de nå 2 for 1 ASS JUICE! Løp. og. kjøp.

[ATTACH]24831[/ATTACH]

Jeg forstod faktisk ikke at det stod Ass-juice på der før nå :p Men takk for tilbudsannonsen :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...