Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja han er nok full av stoffer om han løfter saaaaaaaaaakte :)

Han sa nå at han brukte noe i hvert fall. Samme greiene med han også, 12 kg manualpress e.l. sakte hver gang jeg så han. Dette var unge gutter, dere eldre og mer erfarne gjør det nok annerledes :)

Han sa nå at han brukte noe i hvert fall. Samme greiene med han også, 12 kg manualpress e.l. sakte hver gang jeg så han. Dette var unge gutter, dere eldre og mer erfarne gjør det nok annerledes :)

Med mindre du kan konretisere dette litt mer så faller hele rekken din av påstander i grus. Eller, egentlig spiller det ingen rolle om det er snakk om multivitamin kjøpt i utlandet eller testosteronderivater, anekdotene du presenterer her er fjerne uansett:huh:

Med mindre du kan konretisere dette litt mer så faller hele rekken din av påstander i grus. Eller, egentlig spiller det ingen rolle om det er snakk om multivitamin kjøpt i utlandet eller testosteronderivater, anekdotene du presenterer her er fjerne uansett:huh:

Poenget var at det ser dumt ut at en som har dobbelt så store armer som meg trener med en tredjedel av de vektene jeg gjør. Just my opinion, feel free to disagree :)

Poenget var at det ser dumt ut at en som har dobbelt så store armer som meg trener med en tredjedel av de vektene jeg gjør. Just my opinion, feel free to disagree :)

kan jo være enig i det! men sannheten er at det er en del av og bli større! Du ser ikke de største gutta løfte tungt jern all the time :)

Godt mulig. Jeg har aldri målt meg med eller brydd meg om hva random folk på gymmet løfter så jeg har vel ikke grunnlag for å uttale meg videre her:)

Men on topic så håper jeg noen kan fikse episoden som fil og dele:)

Annonse

Godt mulig. Jeg har aldri målt meg med eller brydd meg om hva random folk på gymmet løfter så jeg har vel ikke grunnlag for å uttale meg videre her:)

Men on topic så håper jeg noen kan fikse episoden som fil og dele:)

Programmet går i reprise søndag kl. 20:00.

Kan du ikke forsøke å lagre streamen?:) Vet det finnes enkel software for dette, uten at jeg kjenner til hvordan dette fungerer med platformen til tvnorge sin streamingløsning.

Hei, har kjøpt meg abb nå. Så om noen finner en software hvor jeg kan "ta-opp/lagre" eller "overføre" streamen, så gi meg beskjed så skal jeg uploade.

Men som karen over sier, så går det også i reprise søndag ;)

Gjest Fitnesss

Synes denne episoden var litt ensidig, de sa "misbruk kan føre til....", men de sa ingenting om at en stor del av dem som bruker det som supplement til treningen også jobber hardt for å holde kostholdet 100% clean og trener deretter, og de aller fleste av dem ikke har fått langvarige bivirkninger/skader. Misbruk er helseskadelig ja, men sånn er det jo med alt? En pose potetgull skader ikke, på lik linje som rigtig bruk av anabole steroider (fra trygge og profesjonelle leverandører) ikke skader. Så er det jo så fint med legene som hjelper dem som vil å sjekke verdiene i kroppen og veileder dem som bruker det om noe er på tur å gå galt. Alt av narkotika (medisiner) har bivirkninger, noen fysiske, andre psykiske. Men ellers flott dokumentarserie som tar for seg ting på en saklig måte, og ofte viser ting fra flere sider.:thumbsup:

Annonse

Ryddet. Som sagt, dropp diskusjon om hvor farlig/ufarlig dere mener det er. I 9 av 10 tilfeller ender det i en opphetet og idiotisk diskusjon

diskusjonen var jo over? endte jo pent, må da være lov at to stk diskturer litt rundt det så lenge det er et tema relatert til tråden???

blir jo for drøyt og ikke kunne diskutere noe slik så sant det ikke går over grensa?

Ryddet. Som sagt, dropp diskusjon om hvor farlig/ufarlig dere mener det er. I 9 av 10 tilfeller ender det i en opphetet og idiotisk diskusjon

Det var vel strengt tatt ingen debatt om hvor farlig/ufarlig det er, men langt heller en debatt omkring juridiske og samfunnsfaglige aspekter ved kriminalisering. En debatt som er helt legitim i etterkant av en slik dokumentar som ble sendt på riksdekkende TV.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...