Gå til innhold

Inisder på MAX - Anabole sterioder

FrkHoel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

http://webtv.tvnorge.no/main.aspx?level=insider&content=1725001926657 Koster noen kroner (39) for et ukes abb, så er vel verdt det. Har ikke sett programmet selv, men vurderer å bruke skarve 39kr for å se. :) Virker som et spennende program!

Kan du ikke forsøke å lagre streamen?:) Vet det finnes enkel software for dette, uten at jeg kjenner til hvordan dette fungerer med platformen til tvnorge sin streamingløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolemuskler er ikke "ordentlig" muskler i mitt hode.. If you catch my drift ;)

Det ser så dumt ut når enkelte bolere trener. Husker en etnisk norsk fyr på ca. 20 år med dobbelt så store armer som meg som lå og trente med 12 kg i hver arm i flatbenk. Wtf :huh:. Hvis man er så stor så skal man kunne løfte tungt også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser så dumt ut når enkelte bolere trener. Husker en etnisk norsk fyr på ca. 20 år med dobbelt så store armer som meg som lå og trente med 12 kg i hver arm i flatbenk. Wtf :huh:. Hvis man er så stor så skal man kunne løfte tungt også...

Du har missforstått kraftig om du tror alle som trener for å få muskler alltid KUN trener tungt :) så du hvordan starten av økta hans var? gjerne han hadde hatt en så hardcore økt at 12 kg var som BLY!!!

og ja dette gjelder uansett om man er rein eller ei ;)

fordommer er herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har missforstått kraftig om du tror alle som trener for å få muskler alltid KUN trener tungt :) så du hvordan starten av økta hans var? gjerne han hadde hatt en så hardcore økt at 12 kg var som BLY!!!

og ja dette gjelder uansett om man er rein eller ei ;)

fordommer er herlig :)

Jeg vet at ikke alle trener slik, det var derfor jeg sa "enkelte".

Vet forresten om en annen kar også som hintet om at han brukte stoffer, og han har jeg i hvert fall aldri sett løfte tungt. Men han løftet alltid saaaaaakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...