FrkHoel Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Flere enn meg som ser på Insider på MAX nå? Misbruk av anabole steroider her i landet. Tollvesenet går "under cover" for å finne dealere osv. Jane, Johan Milfred og Lame Nordstrom 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morten Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 MAX? Hva er det for noe? En ny tv kanal? Kan det sees online? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aulin Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 MAX? Hva er det for noe? En ny tv kanal? Kan det sees online? Ikke veldig ny. Har vel eksistert et par år? Er en av TVnorge sine kanaler, de har FEM for damer, og MAX for menn. On topic: Ja, følger med på dette, spennende å se hva som kommer ut av programmet FrkHoel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 På tv ja. MAX er en "manne-kanal" hvor de sender en del kjekke program. Aner ikke om det kan ses online Du får google litt burny_ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 MAX er "mannekanalen" til TV Norge, den er ikke ny... Hadde tenkt å se på glemte det.. Må bytte kanal Edit: Her klarte 3 stk å svare på det samme samtidig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannesL Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg følger med ! skremmende å se hvor mye skade steroider kan gjøre, et program som forhåpentligvis får folk til å styre unna slikt. Johan Milfred 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg misliker sterkt steroidebruk.. Takk for at du minte meg på programmet Frk. Hoel:D xxxxx, Johan Milfred og FrkHoel 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannesL Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg misliker sterkt steroidebruk.. Takk for at du minte meg på programmet Frk. Hoel:D Da er vi to Jane og FrkHoel 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Da er vi to Bolemuskler er ikke "ordentlig" muskler i mitt hode.. If you catch my drift Deportista 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannesL Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Bolemuskler er ikke "ordentlig" muskler i mitt hode.. If you catch my drift Ja, er helt enig ! Føler det er utrolig svakt av folk å ty til ulovlige medikamenter for å få muskler. Jane 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Ja, er helt enig ! Føler det er utrolig svakt av folk å ty til ulovlige medikamenter for å få muskler. Jepp... Da bruker jeg heller mye lenger tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admira Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Han er en utrolig hyggelig gutt.. Synd det har gått sånn:( JohannesL og Jane 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHoel Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Jeg syns det er altfor mye bagatelliserig av steroidebruk.. "neeeida, det er ikke farlig" blabla. xxxxx og Jane 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BROrilla Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 snarveier lønner seg stortsett ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strobe Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 http://webtv.tvnorge.no/main.aspx?level=insider&content=1725001926657 Koster noen kroner (39) for et ukes abb, så er vel verdt det. Har ikke sett programmet selv, men vurderer å bruke skarve 39kr for å se. Virker som et spennende program! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nobro Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 http://webtv.tvnorge.no/main.aspx?level=insider&content=1725001926657 Koster noen kroner (39) for et ukes abb, så er vel verdt det. Har ikke sett programmet selv, men vurderer å bruke skarve 39kr for å se. Virker som et spennende program! Kan du ikke forsøke å lagre streamen? Vet det finnes enkel software for dette, uten at jeg kjenner til hvordan dette fungerer med platformen til tvnorge sin streamingløsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Bolemuskler er ikke "ordentlig" muskler i mitt hode.. If you catch my drift Det ser så dumt ut når enkelte bolere trener. Husker en etnisk norsk fyr på ca. 20 år med dobbelt så store armer som meg som lå og trente med 12 kg i hver arm i flatbenk. Wtf . Hvis man er så stor så skal man kunne løfte tungt også... OleSyverud og Johan Milfred 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivind_Lie Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Det ser så dumt ut når enkelte bolere trener. Husker en etnisk norsk fyr på ca. 20 år med dobbelt så store armer som meg som lå og trente med 12 kg i hver arm i flatbenk. Wtf . Hvis man er så stor så skal man kunne løfte tungt også... Du har missforstått kraftig om du tror alle som trener for å få muskler alltid KUN trener tungt så du hvordan starten av økta hans var? gjerne han hadde hatt en så hardcore økt at 12 kg var som BLY!!! og ja dette gjelder uansett om man er rein eller ei fordommer er herlig Kenan, Jane, wheysted og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Du har missforstått kraftig om du tror alle som trener for å få muskler alltid KUN trener tungt så du hvordan starten av økta hans var? gjerne han hadde hatt en så hardcore økt at 12 kg var som BLY!!! og ja dette gjelder uansett om man er rein eller ei fordommer er herlig Jeg vet at ikke alle trener slik, det var derfor jeg sa "enkelte". Vet forresten om en annen kar også som hintet om at han brukte stoffer, og han har jeg i hvert fall aldri sett løfte tungt. Men han løftet alltid saaaaaakte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivind_Lie Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg vet at ikke alle trener slik, det var derfor jeg sa "enkelte". Vet forresten om en annen kar også som hintet om at han brukte stoffer, og han har jeg i hvert fall aldri sett løfte tungt. Men han løftet alltid saaaaaakte. ja han er nok full av stoffer om han løfter saaaaaaaaaakte GrommiZ og Admira 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.