Gå til innhold

Secret Santa '15


Indiska

Anbefalte innlegg

Jeg er lat og kopierer fra i fjor:

Det nærmer seg jul - og det er på tide med den store Secret Santa-tråden! For de som ikke har vært med på liknende tidligere, går konseptet ut på at hver av de påmeldte både sender gave og mottar gave - og avsender er selvsagt hemmelig.

30. november vil jeg trekke nisseunger og nisseforeldre, og det er selvsagt helt tilfeldig hvem som får hvem. Jeg kommer ikke til å blande meg stort inn i resultatet, forutenom at jeg vil trekke ny unge dersom man får samboeren sin e.l. Innen 10. desember bør alle ha postet en slags ønskeliste med mindre de er velkjente figurer her inne og har loggbøker hvor man kan avdekke interesser. Noe av moroa er å lete seg frem til en passende gave - men det er selvsagt greit å få litt tips på veien. Husk at det er kvalitet fremfor kvantitet, og de fleste setter pris på en godt gjennomtenkt gave. Meld interesse her, og i løpet av november kommer jeg til å sende en PM til alle påmeldte for å få bekreftet deltakelse. Etter dette er påmeldingen bindende. Dere oppgir navn og addresse til meg når jeg ber om bekreftelse, og det er selvsagt ingen andre enn din nissemamma/nissepappa som får utlevert noe informasjon om deg. Dersom noen ikke ønsker å oppgi navn/addresse til andre enn meg - gi beskjed - så blir jeg mellomleddet mellom dere.

Krav for å delta:

- Ha vært aktivt medlem siden før denne tråden ble opprettet.

- Minimum 200 relevante innlegg.

- Må være over 18.

- Gaven skal koste maks 200, ekskludert frakt.

- Evner å unnlate å hinte seg frem til hvem man har som nisseunge.

- Har tilstrekkelig planleggingsevne til å handle, pakke og sende en gave innen 20.desember, slik at alle mottar gaven før jul.

Ettersom jeg stiller som ansvarlig, er kravene i utgangspunktet ufravikelige. Unntak kan gjøres på innleggsfronten, men da skal jeg eller noen av moderatorene kunne gå god for dere. Siden verden er full av douchebags, er det av erfaring alltid noen som ikke får gave. Jeg sender da trøstegave til den/de som ikke får noen gave, slik at alle selvsagt får en nissegave. Jeg håper likevel at alle er ærlige og redelige, slik at jeg ikke går personlig konkurs i forsøket. Forvent jævlig dårlig gainz, offentlig uthengning og et sint brev fra kattedamen dersom du ikke sender gave til ditt nissebarn.

Jeg skal ikke fucke det til med folk som heter det samme neste år.

God jul!

post-11926-14441007056687_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...