Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cherry Ann er awesome fordi hun har laget denne tråden og fordi hun bor i Trondheim!

Kjetil er en racer som frivillig tar 75 studiepoeng på et halv år! Jeg liker skoleflinke personer :D Og som du helt sikkert har hørt mange ganger før; gjør du en kjempebra jobb med Fitnessbloggen. Det er også likbart!

Annonse

Annonse

Pinglekringla er dønn ærlig og vittig, over gjennomsnittet gla i biler så vidt jeg har lest:)

Og rett og slett en søøøt panda:)

Admira har gjort en kjempejobb siden August, impressive! I tillegg har hun gjort seg bemerket her på fitnessbloggen - in a positive way ofc ;)

Admira har gjort en kjempejobb siden August, impressive! I tillegg har hun gjort seg bemerket her på fitnessbloggen - in a positive way ofc ;)

Lily kommer stadig vekk med velformulerte innlegg, kommer med god hjelp til de som trenger det, og sitter inne med en enorm kunnskap :) For meg virker du også som en kjempesterk jente som har kjempet en tøff kamp mot spiseforstyrrelser og det står det stor respekt av. Jeg gleder meg til å følge med veien din videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...