Gå til innhold

I love your positive shit.


Athene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Cheesecake tror jeg må være en av de mest energiske personene jeg vet om, og det er basert på et inntrykk over Internett. Hvis du er halvparten av den motivatoren og drivkraften du viser i loggbokforumet i loggene til folk så er du nødt til å være en fantastisk kar på ordentlig og.

+ for tilnærmingen til kosthold. Candy King og bygging er like kult som brownies og ostepop på bulk. Hands down!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jon gir en ny mening til hvorfor man sier cheeeeeese når det blir tatt skolebilder - humørspreder deluxe!

I tillegg er han en av de (få!) guttene som faktisk tør å bry seg om andre, f.eks "bare" ved å spørre hvordan man har det! :wub:

EDIT: Flere timer etter siste innlegg klarer to stykker å svare på siste post nesten samtidig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheesecake tror jeg må være en av de mest energiske personene jeg vet om, og det er basert på et inntrykk over Internett. Hvis du er halvparten av den motivatoren og drivkraften du viser i loggbokforumet i loggene til folk så er du nødt til å være en fantastisk kar på ordentlig og.

+ for tilnærmingen til kosthold. Candy King og bygging er like kult som brownies og ostepop på bulk. Hands down!

Han er enda mer fantastisk i virkeligheten. True story!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheesecake tror jeg må være en av de mest energiske personene jeg vet om, og det er basert på et inntrykk over Internett. Hvis du er halvparten av den motivatoren og drivkraften du viser i loggbokforumet i loggene til folk så er du nødt til å være en fantastisk kar på ordentlig og.

+ for tilnærmingen til kosthold. Candy King og bygging er like kult som brownies og ostepop på bulk. Hands down!

Litt kluss i kulissene, så Fredrik fikk ikke sin velfortjente ros! Det må han få:

Det er flere her som har sagt det, men det er faktisk VELDIG sant, nemlig hvor sjarmerende det er med slik selvironi som Fredrik har. Alt for mange tar seg selv ALT for høytidelig, eller misliker seg selv til de grader - der skal du ha en stor stjerne i boka Fredrik. Jeg syntes i hvert fall det er kjempesjarmerende at gutter er sånn :p Men det er jo ikke det eneste som er bra med Fredrik da, han innehar i tillegg en god dose kunnskap som han deler med oss - det likær vi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...