Gå til innhold

I love your positive shit.


Athene

Anbefalte innlegg

(Denne kommentaren er ikke tellende som en kommentar, ville bare si at jeg synes det er veldig gøy at tråden har blitt sånn som jeg hadde håpet på. Og håper at de som har kommentert i den sålangt har fått noe positivt ut av den, for er det som er hovedmålet med hele tråden.Nemlig gjøre folk klar over sine positive sider og kanskje lyse opp en litt grå dag. Helt til slutt vil jeg bare si:dere er fantastiske, husk det! :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007

thesandy blir snart høy på pæra :p:rofl:

CamillaLor er utrolig fin og har en helt fantastisk humor, og en fantastisk morsom :p Jobbe som komiker kanskje? ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Britti er et grepa kvinnfolk fra trøndelag, kødder ikke med henne as!:)

Cheese er fantastisk. Han har ett enormt hjerte, og om mulig ett enda større smil. Tross mye motgang velger han å kun se det positivei enhver situasjon, en fantastisk egenskap..

Dersom du har en dårlig dag er det bare å sende ett lite "hei", så gjør han den god på under 5 minutter.

Kjempe glad i deg, Jon :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheese er fantastisk. Han har ett enormt hjerte, og om mulig ett enda større smil. Tross mye motgang velger han å kun se det positivei enhver situasjon, en fantastisk egenskap..

Dersom du har en dårlig dag er det bare å sende ett lite "hei", så gjør han den god på under 5 minutter.

Kjempe glad i deg, Jon :wub:

Camilla er like søt på pub som på fb. Og fikk meg til å le x-antall ganger i løpet av kvelden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahah, DITTO!

Og det må sies at Elvis utseende ikke blir rettferdiggjort her inne, hun er en av de peneste damene jeg har møtt ;)

så gikk du under "Dagens glade" :D

Jeg syns cheececake hadde veldig fin boxer

Daniel oppfordrer til å gjøre karriere- og samlivsselvmord, men på en slik måte at det er vanskelig å si nei :rofl:

Har stått på ski med kjæresten min over 3 timer i kveld. Skikkelig nais føre, og de nye skiene falt 110% i smak.

Tror kanskje Espen havnet på feil tråd, men han er flink til å si at han setter pris på hverdagen og frua ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...