Gå til innhold

I love your positive shit.


Athene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inger Marie er ei koselig jente, av det jeg har sett her inne. Morosmt å lese loggen hennes og følge med på bloggen. Flink til å bake og lage mat er hun også.

Motiverende å se formen hennes bli bedre :D

Jane har en veldig bra kropp, og er mitt hemmelige lille forbilde her inne. Vi er like høy og veier like mye og tar omtrentlig likt på noen av øvelsene. Når teite-meg dukker opp i hodet mitt og forteller meg at det var kulere å veie 10 kg mindre enn jeg gjør nå, tar jeg en titt i loggboken din dytter ut teite-meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane har en veldig bra kropp, og er mitt hemmelige lille forbilde her inne. Vi er like høy og veier like mye og tar omtrentlig likt på noen av øvelsene. Når teite-meg dukker opp i hodet mitt og forteller meg at det var kulere å veie 10 kg mindre enn jeg gjør nå, tar jeg en titt i loggboken din dytter ut teite-meg :D

Naah, tusen takk... :DMorsomt å høre at jeg er forbilde for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jane har en veldig bra kropp, og er mitt hemmelige lille forbilde her inne. Vi er like høy og veier like mye og tar omtrentlig likt på noen av øvelsene. Når teite-meg dukker opp i hodet mitt og forteller meg at det var kulere å veie 10 kg mindre enn jeg gjør nå, tar jeg en titt i loggboken din dytter ut teite-meg :D

Nano - Litt morsomt hvordan vi ser hverandre som forbilder, men jeg skal være så ærlig å si at du er et av mine forbilder her på forum! Jeg er ikke så flink til å gi uttrykk for slike ting, men det er ikke fordi jeg ikke vil skryte av andre. Det er rett og slett fordi jeg er redd for at folk skal ta positive kommentarer negativt og tro jeg gjør det for å smiske. Så hvorfor syntes jeg det? Jo, jeg kjenner deg ikke i virkeligheten, men likvel er det intrykket jeg har fått av deg utifra 498 innlegg (per 26.01.2012) at du er en knakende flott jente. Du er vennlig, har meninger, er kunnskapsrik og har virkelig utseende med deg (ref. bilde på HF-utfordrinen). Og sist men ikke minst har vi en felles interesse/"hobby", selv om du er så heldig å få praktisere den interessen mer enn jeg får ;)

Gleder meg også til å se hvordan det går med HF, selv om jeg er ganske sikker på at det er noe du klarer med glans ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nano - Litt morsomt hvordan vi ser hverandre som forbilder, men jeg skal være så ærlig å si at du er et av mine forbilder her på forum! Jeg er ikke så flink til å gi uttrykk for slike ting, men det er ikke fordi jeg ikke vil skryte av andre. Det er rett og slett fordi jeg er redd for at folk skal ta positive kommentarer negativt og tro jeg gjør det for å smiske. Så hvorfor syntes jeg det? Jo, jeg kjenner deg ikke i virkeligheten, men likvel er det intrykket jeg har fått av deg utifra 498 innlegg (per 26.01.2012) at du er en knakende flott jente. Du er vennlig, har meninger, er kunnskapsrik og har virkelig utseende med deg (ref. bilde på HF-utfordrinen). Og sist men ikke minst har vi en felles interesse/"hobby", selv om du er så heldig å få praktisere den interessen mer enn jeg får ;)

Gleder meg også til å se hvordan det går med HF, selv om jeg er ganske sikker på at det er noe du klarer med glans ;)

Stoooor liker! Det varma et trøtt hjerte her på morgenkvisten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hva kan man si om the cheesemaster som ikke allerede er sagt? Glederspreder og alltid hyggelige innlegg i treningsloggen min og maaaange andres som jeg tror mange setter pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...