Gå til innhold

I love your positive shit.


Athene

Anbefalte innlegg

Etter at det har vært en noe negativitet rundt om på diverse tråder, synes jeg det er på tide med

en tråd der negativitet er en no go. Dette er en velkjent forum lek hvertfall for en del, men jeg

tenkte den kunne bidra litt positivt på flere måter:)

Hele leken går ut på at man skal si noe positivt/liker/beundrer om personen som har kommentert over deg.

For ettersom vi er såpass mange er inne både folk som er veldig aktive og folk som er mindre aktive har alle noen bra egenskaper som de fortjener å bli minnet på.

Og det kan også gjøre at folk finner nye spennende folk og følge ettersom de kanskje blir nødt til å leite opp loggbøker og diverse for å finne ut om personen over dem.

Dette kan igjen føre til at en del personer får nyttige tips og triks fra folk som er innom loggen dems:)

Med det sier jeg : Let the games begin.

(Fint om noen kan bare kommentere med : First! så vi kommer igang )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at det har vært en noe negativitet rundt om på diverse tråder, synes jeg det er på tide med

en tråd der negativitet er en no go. Dette er en velkjent forum lek hvertfall for en del, men jeg

tenkte den kunne bidra litt positivt på flere måter:)

Hele leken går ut på at man skal si noe positivt/liker/beundrer om personen som har kommentert over deg.

For ettersom vi er såpass mange er inne både folk som er veldig aktive og folk som er mindre aktive har alle noen bra egenskaper som de fortjener å bli minnet på.

Og det kan også gjøre at folk finner nye spennende folk og følge ettersom de kanskje blir nødt til å leite opp loggbøker og diverse for å finne ut om personen over dem.

Dette kan igjen føre til at en del personer får nyttige tips og triks fra folk som er innom loggen dems:)

Med det sier jeg : Let the games begin.

(Fint om noen kan bare kommentere med : First! så vi kommer igang )

Begynner jeg! Jeg synes Cherry er en knupp som hele tiden sprer positivitet på forumet :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner jeg! Jeg synes Cherry er en knupp som hele tiden sprer positivitet på forumet :thumbsup:

Jeg synes Andrea har en helt awesome fysikk og god musikksmak!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marie er nydelig, både utvendig og inni! :wub:

ÅÅÅå, Lily, det var utrolig fint sagt, nå ble jeg glad! :)

Selvom jeg bare har sett avatarpusebildet til Lily er jeg helt sikker på at hun er nydelig utenpå, og det skinner i hvertfall gjennom alle innleggene hennes at hun er ett vakkert menneske med enormt mye omtanke for andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lily lager god stemning med Secret Santa og er kjempeflink til å hjelpe folk på forumet. Tar seg alltid tid til gode svar!:)

Beundrer at han tør å gå utenfor sin komfort sone og startet med salsa,synes det er ganske awesome egentlig^^

Og ser ut til å ha ganske gode ferdigheter på kjøkkenet også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...