Gå til innhold

Et kaloriproblem


crntbg

Anbefalte innlegg

Hei! Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne tråden, men håper det passer sånn greit inn! Jo, jeg har en venninne, som har det for seg at hun forbrenner 1800 kalorier etter en sprangridningstime. Det sier seg selv er helt på trynet, men hun står på sin sak. Hvordan kan jeg få forklart hun at det faktisk ikke stemmer?

Hun har sett det tallet fra appen endomedo (?), og mener jo nå at hest er verdens aller beste trening. Driver med hest selv, og jeg skjønner jo at dette ikke stemmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg irriterer meg til døds over det, that's it

Da synes jeg du skal la det ligge, og godta at hun er feilinformert. Vil hun ikke lære, er det ingen vits i å stange hodet mot veggen - det kommer bare til å få deg til å fremstå som sta og umulig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal la det ligge, og godta at hun er feilinformert. Vil hun ikke lære, er det ingen vits i å stange hodet mot veggen - det kommer bare til å få deg til å fremstå som sta og umulig også.

Er sant det du sier, men er først denne måneden her det irriterer meg grønn siden det har pågått en stund. Så vil jo få henne til å se at det faktisk ikke stemmer. For alt jeg nevner om trening smeller det ut om at hest er beste treninga som finnes. Har vært sånn i 5 måneder nå, går litt lei. Skjønner selvfølgelig det du mener!

Ta henne med på en tilsvarende økt, en økt som forbrenner 1800 kcal. Si at dere skal jogge tilsvarende som rideøkten. Det vil si over tre timer med løping. Kanskje får hun øynene opp av det! Hoho

Haha ja, spørs bare om jeg er i form til det da :whistle:

Kjenner ikke venninnen din, men skal det så lite til for å irritere deg, hadde jeg sagt tilsvarende ting hele tiden

Er ikke lett irritert, er først den måneden her jeg irriterer meg som.. ja haha. Som jeg skrev før her, så har det vært sånn i 5 måneder. Men først nå jeg har blitt skikkelig irritert. Selvfølgelig bør jeg jo ikke bry meg, men det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, skeptisk. 450kcal høres mye ut til kun og sitte på ride ride ranke. Omtrent det jeg forbrenner på 80 minutter med hard styrke trening.

Helt enig. Men apper pleier jo å overdrive veeeldig

Du burde heller bruke energien din på å se om du på noen måte kan få glede av hennes rideerfaring. :)

Hahahahah

Å ri er verdens aller beste trening for hesten, ikke henne

Stemmer stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...