Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg tror noe av svaret ligger i at jenter i tights, eller i enkelt tilfeller bare jenter i seg seg selv fort kan bli en litt i overkant "positiv" distraksjon for en stakkars gutt, og da er ikke tights det kulene plagget å ha på seg for å si det sånn...:cautious:

This. Det er lettere å skjule sin begeistring i et mer løstsittende plagg.

Jeg innser jo også nå at vi stemplet alle menn som bruker tights med shorts over som pesende grabukker, men skitt la gå. :p

Fortsetter under...

Skrevet

Sånn for å være party pooper så er nok grunnen til at mange bruker shorts over tights at tights markedsføres som "Compression Tights" med den effekten at de øker blodsirkulasjonen og restitusjonen i musklene. Når man da kanskje ikke føler seg komfortabel med å gå rundt i så tettsittende klær, men fortsatt vil ha den påståtte effekten er jo shorts over tights en ganske logisk greie.

Skrevet

Prøvde en fulltights for noen dager siden. Helt forferdelig. Holder meg til 1/2 tights.

Annonse

Annonse

Skrevet

Usikker på om jeg gjorde et kupp da jeg hamstret questbars på salg hos tights.no. Alle går visst ut på dato allerede i neste måned...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...