Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest =xXx=
Skrevet

Så lenge det ikke er lever eller LEVER går alt ned.

Skrevet

Når jeg har råd til å kjøpe stort sett det jeg har lyst på av kjøtt og fisk, så kan jeg ikke se EN god grunn til å starte å spise insekter!

I dag spiste jeg en fantastisk hvalbiff til middag, og til kveldsmat skal jeg spise en hvalbiff til!

Insekter ...pffffhhhhhnnnghhhh:wtf:

Skrevet

Det ser definitivt ikke godt ut, og et godt måltid må også tiltale øynene.

Sunt, sikkert. Men det er også maten jeg spiser pr dato, så ingen grunn til å bytte.

Bærekraftig, muligens. Det er også et av argumentene jeg slås i hodet med fra vegetar-bekjente. Jeg spiser ikke vegansk av den grunn, så jeg ser heller ingen grunn til å bytte til insekter.

Som næringsmiddel om jeg befant meg i nød, ja. I min overflodshverdag, nei.

Men for all del, idealister og andre må gjerne gumle biller, mark og åmer alt de orker

Skrevet
  "Adeno skrev:
Det ser definitivt ikke godt ut, og et godt måltid må også tiltale øynene.

Sunt, sikkert. Men det er også maten jeg spiser pr dato, så ingen grunn til å bytte.

Bærekraftig, muligens. Det er også et av argumentene jeg slås i hodet med fra vegetar-bekjente. Jeg spiser ikke vegansk av den grunn, så jeg ser heller ingen grunn til å bytte til insekter.

Som næringsmiddel om jeg befant meg i nød, ja. I min overflodshverdag, nei.

Men for all del, idealister og andre må gjerne gumle biller, mark og åmer alt de orker

Ingenting med idealisme å gjøre for min del, jeg bare digger smaken :)

Pluss at jeg er oppdratt med at det ikke er lov med drittunge-tendenser som å rynke på nesen og si "liker ikke" uten å ha prøvd eller "æsj det ser ekkelt ut" og ikke ville smake nye ting ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...