Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her en treningsvideo som jeg tror ble filmet på samme stedet. Han holdt sikkert på å spille inn noe sånt http://www.youtube.com/watch?v=oRGZiAeSjFE

Han må vel ha gjort noe dumt, men trist uansett. Virket som en bra type som var opptatt av å inspirere folk.

Annonse

Vagt usikker på om en dødsfallstråd er stedet hvor trolling blir veldig smakfullt.

I all min kynisme, så syns jeg det er synd når kjendiser (som Plitt var i treningsverdenen) omkommer på den måten.

Jeg ser den. Det er jo egentlig en tragisk ulykke. Min indre kyniker hadde behov for comic relief etter nettopp å ha sett bilder på vice.com av en mann bli kasta ut fra toppen av en høy bygning av IS-folk i Irak fordi han var homofil. Sammenlignet med dette ble en (for meg) ukjent fitnessmodell veldig lite viktig, og jeg skrev en flåsete kommentar. Beklager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...