Gå til innhold

Brun uten sol? Selvbruning


miaheart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Jeg lurer på om noen har noen tips til bra selvbruningskremer/servietter, eller andre produkter som blir jevnt, ikke går bort med en gang og har en fin farge?

Har sluttet med solarium og vil ikke være blåhvit i huden :p

Min favoritt er hvertfall St. Tropez. Gir veldig fin farge, veldig natulig brun. Ikke orange:p

Edit: her er en oversikt over produktene http://www.kicks.no/sttropez--b777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker bareMinerals sin når jeg husker. Har ikke prøvd andre men er fornøyd med den. Man legger seg litt grønnlig umbra-farget, våkner opp litt orange, dusjer av igjen på morgnen og så ser det riktig ut. Fargen blir kun så sterk som du legger lag - dvs smører du en gang i uka vil ikke folk se at du har faketan på. Fine med akkurat denne er at kremen har farge på seg så man kan se om man smører gjevnt nok. Hørt at noen er hvite/ de blender usynlig inn - da kan man våkne med overraskelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lønner seg å være blåhvit i huden året rundt, for da får man kommentarer og spm. av typen: "Shit, du er likbleik!", "Hvorfor er du så hvit? Er du albino?" og "Du har ikke vært mye ute i solen i sommer!". Anbefales :)

Må ikke glemme at vi ser syk ut og sikkert lider av diverse uhelbredelige sykdommer :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...