Ostemannen Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Klementin sesongen er i gang. Fant ikke så mye når jeg googlet. Hvor mye er skadelig per dag? Spist rundt 3 kg de 2 siste dagene. Hvor mye er skadelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WebPT Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Du greier nok ikke å spise nok til at det er skadelig for deg ! Kos deg med klementinene ^^ Edit: Det er btw en del karbohydrater når du spiser så mye. Men om du ikke tenker på karbohydrater så er det helt ufarlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arctic Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Tror du utvikler allergi før du utvikler noen farlige sykdommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Tusen. Stephanie F, Aurelius, malenesofie og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lagertha Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hvorfor skulle det være farlig å spise klementiner? Aurelius og tsutsugamushi 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sepsis Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Det er best om du får tak i gluten- og laktosefrie klementiner som er laget med fiberhusk og proteinpulver. Lea, Daniel Sol, beta og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kila Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Tipper du får rappelskjeta (diare) før du tar alvorlig skade av frukta Aequitas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostemannen Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Så med andre ord går det bra å spise én kg om dagen frem til nyttår uten problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostemannen Skrevet 20. november 2014 Forfatter Del Skrevet 20. november 2014 Hvorfor skulle det være farlig å spise klementiner? Tenker bare når den totale mengden over en periode blir ganske høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WebPT Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Spis så mye du vill! Men som sagt, det blir en del karbohydrater av det : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HenrikWL Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Anekdote: jeg hørte om en fyr en gang som fikk tarmslyng av å ha spist for mye appelsin - magen klarte visstnok ikke helt å løse opp fruktkjøttet, så det samlet seg i en ball i tarmen, blokkerte og forårsaket tarmslyng. Ikke for å drive med skremselspropaganda, men det er vel greit med et modikum av måtehold nær sagt uansett hva det er man driver med. fitflyer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aequitas Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Tipper du får rappelskjeta (diare) før du tar alvorlig skade av frukta This Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fredrik Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Det værste med klementinene er nok all syra i dem... Pass på tennene dine du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole-Mats Moskvil Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Om tarmslyng, kolera og tannråte er prisen å betale for å overspise på klementiner ønsker jeg dem hjertelig velkommen. #soworthit Christian_B og Kristines1990 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horatio Caine Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ikke for å drive med skremselspropaganda, men en jeg kjente spiste engang førtito(!) klementiner. Han lever ikke nå lenger, men jeg vet egentlig ikke om det var pga overspising. Han viklet seg tidlig inn i et ganske belastet miljø. Morel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johannes1111 Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Hei! Lurer litt på hvordan det går? Sitter i samme båt nå 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheFloorIsLava Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 Denne var ny haha. Jeg har spist opp til 8 på en dag. Anser det som en del. Har gått helt fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.