Gå til innhold

Konkurranseteam - bikini, bodyfitness, AF, MP - oppdatert 05.01.2015


FrkHoel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De som vil være med får lov å være med :D

Utrolig mye man får gjort ved "fjernhjelp" aka online coaching og. Jeg har kommet i grei form flere ganger vha online coach. Aldri fått hjelp av en person som kan ta fysisk tak i meg, hehe.

Ja det kan nok være mye man kan få gjort via online coaching. men regner med at du vil ha med deg noen som har litt peil, er litt i form, og som faktisk kan komme litt nærme toppen?:) Siden du søker noen som ønsker nytt team tenkte jeg på :D Jeg skrev litt dumt istad ,mente oss som ikke er i nærheten av en slik form :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan nok være mye man kan få gjort via online coaching. men regner med at du vil ha med deg noen som har litt peil, er litt i form, og som faktisk kan komme litt nærme toppen?:) Siden du søker noen som ønsker nytt team tenkte jeg på :D Jeg skrev litt dumt istad ,mente oss som ikke er i nærheten av en slik form :love:

Er ikke i nærheten av en slik form jeg heller, men alle kan noe, ingen kan alt og grovarbeidet må en gjøre selv uansett :) "Aldri sterk alene" er et motto tidligere sykkelproff og grunder av Mesternes Mester sa da han var her i vår og holdt foredrag om sin suksesshistorie. (Har tilmed vært på sykkeltur med nevnte eks- sykkelproff)

Bilde fra en episk sykkeltur jeg sent vil glemme (jeg er baki der et sted):

[ATTACH]152515[/ATTACH]

Syns du skal slutte å legge brems på deg selv, du er garantert awesome! ;)

post-31238-1444099012864_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan nok være mye man kan få gjort via online coaching. men regner med at du vil ha med deg noen som har litt peil, er litt i form, og som faktisk kan komme litt nærme toppen?:) Siden du søker noen som ønsker nytt team tenkte jeg på :D Jeg skrev litt dumt istad ,mente oss som ikke er i nærheten av en slik form :love:

Jeg ville bare lufte tanken og se om det var interesse for det :) Jeg er ikke på jakt etter teammedlemmer som nødvendigvis er de som vinner. Jeg vil starte et team hvor alle kan være med. Spesielt de som ikke ønsker å være del av et typisk byggermiljø som følger med når man blir med i de fleste nåværende klubber :)

Er man ikke i "nærheten" av "form", så kan man fort bli det med riktig veiledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i nærheten av en slik form jeg heller, men alle kan noe, ingen kan alt og grovarbeidet må en gjøre selv uansett :) "Aldri sterk alene" er et motto tidligere sykkelproff og grunder av Mesternes Mester sa da han var her i vår og holdt foredrag om sin suksesshistorie. (Har tilmed vært på sykkeltur med nevnte eks- sykkelproff)

Bilde fra en episk sykkeltur jeg sent vil glemme (jeg er baki der et sted):

[ATTACH]152515[/ATTACH]

Syns du skal slutte å legge brems på deg selv, du er garantert awesome! ;)

Så koselig du er da :) takk, og det samme til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville bare lufte tanken og se om det var interesse for det :) Jeg er ikke på jakt etter teammedlemmer som nødvendigvis er de som vinner. Jeg vil starte et team hvor alle kan være med. Spesielt de som ikke ønsker å være del av et typisk byggermiljø som følger med når man blir med i de fleste nåværende klubber :)

Er man ikke i "nærheten" av "form", så kan man fort bli det med riktig veiledning :)

Aha!:) isåfall, ville vært morro å prøvd seg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde u da tatt på deg alle type kunder, både de som er for store og for små i utgangspunktet?

Hva tenker du om utøvere som drømmer om en slik sjanse, men som per dags dato har utfordringer knyttet til mat, SF og liknende?

Nå var ikke dette et forsøk i å få kunder, men å gi folk som vil stille i konk. en mulighet til å være medlem av et team som ikke tvinger de inn i et byggermiljø. Altså de som ønsker å være med kan ha hvem som helst som coach. Jeg ønsker bare å stille med et team. :)

Når det kommer til potensielle kunder som faktisk ønsker coaching fra meg fordi de ønsker å stille osv. så tar jeg aldri på meg kunder som har problemer med kropp/mat (SF) osv da jeg ikke har noen som helst kompetanse for å hjelpe disse (pluss at de strengt tatt ikke har noe i en fitnesskonkurranse å gjøre om de allerede sliter med kroppsbilder/mat osv). Jeg mener at har man hatt eller har man en spiseforstyrrelse så gjør man det vondt værre ved å skulle være med på noe sånt da det krever enormt mye fra psyken, ikke bare under konkurranseoppkjøring, men nesten MER i tiden etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå missforståelser (fått tilbakemelding) så er det ikke snakk om et team som tester utøvere eller driver med pushing av antidopingtiltak og "gnelling" om dette.

Det er for å gi folk et alternativ team hvor de fleste som er medlemmer er jenter/gutter som driver med de minste klassene med en muskelmasse som er mulig å oppnå rent, og som ikke ønsker å ta del i enkelte miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg sitter å leker litt med tanken om å starte et eget team, og lurer på om det er noen av medlemmene her som stiller men ønsker nytt team, eventuelt ønsker å stille og trenger team?

Man må jo ha et visst antall medlemmer for å bli godkjent klubb/team, så hadde vært artig om jeg fikk gjennomført det. (y)

1 stk intr her hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Da er jeg og Therese rett om hjørnet fra å registrere konkurranseteam i samarbeide med Norkost.

Det blir altså Team Norkost vi blir å gå under.

Det vil bli en liten avgift for å være med i teamet, rundt 500kr, som da blir å brukes til konkurransefarge, leie av lokaler, ++.

Dere som ønsker å være med på teamet, eller har noen spm, kan sende meg en mail: [email protected]

I mailen ønsker jeg:

Fullt navn

Full adresse

Telefonnr

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...