Gå til innhold

Konkurranseteam - bikini, bodyfitness, AF, MP - oppdatert 05.01.2015

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De som vil være med får lov å være med :D

Utrolig mye man får gjort ved "fjernhjelp" aka online coaching og. Jeg har kommet i grei form flere ganger vha online coach. Aldri fått hjelp av en person som kan ta fysisk tak i meg, hehe.

De som vil være med får lov å være med :D

Utrolig mye man får gjort ved "fjernhjelp" aka online coaching og. Jeg har kommet i grei form flere ganger vha online coach. Aldri fått hjelp av en person som kan ta fysisk tak i meg, hehe.

Ja det kan nok være mye man kan få gjort via online coaching. men regner med at du vil ha med deg noen som har litt peil, er litt i form, og som faktisk kan komme litt nærme toppen?:) Siden du søker noen som ønsker nytt team tenkte jeg på :D Jeg skrev litt dumt istad ,mente oss som ikke er i nærheten av en slik form :love:

Ja det kan nok være mye man kan få gjort via online coaching. men regner med at du vil ha med deg noen som har litt peil, er litt i form, og som faktisk kan komme litt nærme toppen?:) Siden du søker noen som ønsker nytt team tenkte jeg på :D Jeg skrev litt dumt istad ,mente oss som ikke er i nærheten av en slik form :love:

Er ikke i nærheten av en slik form jeg heller, men alle kan noe, ingen kan alt og grovarbeidet må en gjøre selv uansett :) "Aldri sterk alene" er et motto tidligere sykkelproff og grunder av Mesternes Mester sa da han var her i vår og holdt foredrag om sin suksesshistorie. (Har tilmed vært på sykkeltur med nevnte eks- sykkelproff)

Bilde fra en episk sykkeltur jeg sent vil glemme (jeg er baki der et sted):

[ATTACH]152515[/ATTACH]

Syns du skal slutte å legge brems på deg selv, du er garantert awesome! ;)

post-31238-1444099012864_thumb.jpg

Jeg ville bare lufte tanken og se om det var interesse for det :) Jeg er ikke på jakt etter teammedlemmer som nødvendigvis er de som vinner. Jeg vil starte et team hvor alle kan være med. Spesielt de som ikke ønsker å være del av et typisk byggermiljø som følger med når man blir med i de fleste nåværende klubber :)

Er man ikke i "nærheten" av "form", så kan man fort bli det med riktig veiledning :)

Er ikke i nærheten av en slik form jeg heller, men alle kan noe, ingen kan alt og grovarbeidet må en gjøre selv uansett :) "Aldri sterk alene" er et motto tidligere sykkelproff og grunder av Mesternes Mester sa da han var her i vår og holdt foredrag om sin suksesshistorie. (Har tilmed vært på sykkeltur med nevnte eks- sykkelproff)

Bilde fra en episk sykkeltur jeg sent vil glemme (jeg er baki der et sted):

[ATTACH]152515[/ATTACH]

Syns du skal slutte å legge brems på deg selv, du er garantert awesome! ;)

Så koselig du er da :) takk, og det samme til deg ;)

Annonse

Jeg ville bare lufte tanken og se om det var interesse for det :) Jeg er ikke på jakt etter teammedlemmer som nødvendigvis er de som vinner. Jeg vil starte et team hvor alle kan være med. Spesielt de som ikke ønsker å være del av et typisk byggermiljø som følger med når man blir med i de fleste nåværende klubber :)

Er man ikke i "nærheten" av "form", så kan man fort bli det med riktig veiledning :)

Aha!:) isåfall, ville vært morro å prøvd seg :rolleyes:

Bor ikke på Østlandet jeg heller, men det går tog/fly/bil, og mestparten av jobben må man uansett gjøre selv ;)

Hmm, sant det du sier! Kanskje noe jeg kunne vært interessert i da.. :) Har jo en drøm om å stille innen 2 år uansett.

Hadde u da tatt på deg alle type kunder, både de som er for store og for små i utgangspunktet?

Hva tenker du om utøvere som drømmer om en slik sjanse, men som per dags dato har utfordringer knyttet til mat, SF og liknende?

Hadde u da tatt på deg alle type kunder, både de som er for store og for små i utgangspunktet?

Hva tenker du om utøvere som drømmer om en slik sjanse, men som per dags dato har utfordringer knyttet til mat, SF og liknende?

Nå var ikke dette et forsøk i å få kunder, men å gi folk som vil stille i konk. en mulighet til å være medlem av et team som ikke tvinger de inn i et byggermiljø. Altså de som ønsker å være med kan ha hvem som helst som coach. Jeg ønsker bare å stille med et team. :)

Når det kommer til potensielle kunder som faktisk ønsker coaching fra meg fordi de ønsker å stille osv. så tar jeg aldri på meg kunder som har problemer med kropp/mat (SF) osv da jeg ikke har noen som helst kompetanse for å hjelpe disse (pluss at de strengt tatt ikke har noe i en fitnesskonkurranse å gjøre om de allerede sliter med kroppsbilder/mat osv). Jeg mener at har man hatt eller har man en spiseforstyrrelse så gjør man det vondt værre ved å skulle være med på noe sånt da det krever enormt mye fra psyken, ikke bare under konkurranseoppkjøring, men nesten MER i tiden etterpå.

For å unngå missforståelser (fått tilbakemelding) så er det ikke snakk om et team som tester utøvere eller driver med pushing av antidopingtiltak og "gnelling" om dette.

Det er for å gi folk et alternativ team hvor de fleste som er medlemmer er jenter/gutter som driver med de minste klassene med en muskelmasse som er mulig å oppnå rent, og som ikke ønsker å ta del i enkelte miljø.

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg sitter å leker litt med tanken om å starte et eget team, og lurer på om det er noen av medlemmene her som stiller men ønsker nytt team, eventuelt ønsker å stille og trenger team?

Man må jo ha et visst antall medlemmer for å bli godkjent klubb/team, så hadde vært artig om jeg fikk gjennomført det. (y)

1 stk intr her hvertfall :)

• 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Da er jeg og Therese rett om hjørnet fra å registrere konkurranseteam i samarbeide med Norkost.

Det blir altså Team Norkost vi blir å gå under.

Det vil bli en liten avgift for å være med i teamet, rundt 500kr, som da blir å brukes til konkurransefarge, leie av lokaler, ++.

Dere som ønsker å være med på teamet, eller har noen spm, kan sende meg en mail: [email protected]

I mailen ønsker jeg:

Fullt navn

Full adresse

Telefonnr

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...