Gå til innhold

Skal du konkurrere i høst? Søker gutt/jente til prosjekt helårskroppen


Therese

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg søker deg som skal konkurrere til høsten og er interessert i tiden etterpå - som mange vet tærer en lang diett på en kropp, både fysisk, kjemisk og psykisk. Selv om en får alt mulig av hjelp og oppfølging FØR en konkurranse er det svært få (ingen?) som tar seg av utøveren etter en konkurranse.

[ATTACH]149547[/ATTACH]

Jeg tilbyr å følge deg opp i 3-6mnd, avhengig av progresjon - helt gratis. Det eneste jeg krever av deg er:

- Du forplikter deg til å la meg styre diett og trening i 3-6mnd

- Du ønsker å la treningen styres av progresjon

- Du må IKKE spise deg fra sans og samling etter konkurransedagen

- Du må ikke ha en spiseforstyrrelse

- Det spiller ingen rolle om du er debutant eller erfaren utøver

- Du har ligget nær eller under din BMR, pluss masse cardio i tillegg - ikke et must men jo "verre", jo bedre, stygt men sant.

- Jeg tar imot en gutt og en jente

Målet mitt med dette er å sette i praksis reverse dieting, og derav "makse" ens metabolske kapasitet slik at du får en høyere forbrenning uten å legge på deg unødig fett.

Rettere sagt - en helårskropp. En kropp som fungerer på trening, i hverdag, på jobb og i speilet.

For mer info - send PM, mail eller diskuter nedenfor.

post-154-14440987202995_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg søker deg som skal konkurrere til høsten og er interessert i tiden etterpå - som mange vet tærer en lang diett på en kropp, både fysisk, kjemisk og psykisk. Selv om en får alt mulig av hjelp og oppfølging FØR en konkurranse er det svært få (ingen?) som tar seg av utøveren etter en konkurranse.

[ATTACH]149547[/ATTACH]

Jeg tilbyr å følge deg opp i 3-6mnd, avhengig av progresjon - helt gratis. Det eneste jeg krever av deg er:

- Du forplikter deg til å la meg styre diett og trening i 3-6mnd

- Du ønsker å la treningen styres av progresjon

- Du må IKKE spise deg fra sans og samling etter konkurransedagen

- Du må ikke ha en spiseforstyrrelse

- Det spiller ingen rolle om du er debutant eller erfaren utøver

- Du har ligget nær eller under din BMR, pluss masse cardio i tillegg - ikke et must men jo "verre", jo bedre, stygt men sant.

- Jeg tar imot en gutt og en jente

Målet mitt med dette er å sette i praksis reverse dieting, og derav "makse" ens metabolske kapasitet slik at du får en høyere forbrenning uten å legge på deg unødig fett.

Rettere sagt - en helårskropp. En kropp som fungerer på trening, i hverdag, på jobb og i speilet.

For mer info - send PM, mail eller diskuter nedenfor.

Spennende initiativ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan anbefale Therese til alle som måtte være interesserte. Hadde jeg selv skulle stilt hadde jeg søkt :)

:D

No worries, du er sikra likevel;)

La oss få litt oppdatering under veis og resultater da:)

Det skal la seg gjøre!

Bra tiltak! :)

Takk! Stort prosjekt, men absolutt veldig spennende - og ikke minst givende, for begge parter

interessant prosjekt :) Kommer du til å dokumentere/logge resultatene så det blir mulig å følge med :)?

Takk! Ja det skal jeg få til :)

Blir å starte opp asap, så fort jeg får alt på plass og kandidaten(e) er klare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være kjekt for deltakerne å vite hvorvidt resultatene deres skal offentliggjøres eller ikke.

Det avtaler vi oss i mellom - helt klart noe å bringe opp, men det er forsåvidt (etter min mening) individbasert :)

Så langt har ikke de som har meldt seg spesifisert noe mer eller mindre rundt dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det er mange som er på diett her inne, debutanter som mer erfarne utøvere - just some spam for attention.. :D:rolleyes:

[ATTACH]149577[/ATTACH][ATTACH]149578[/ATTACH][ATTACH]149579[/ATTACH][ATTACH]149581[/ATTACH][ATTACH]149582[/ATTACH][ATTACH]149583[/ATTACH]

Øøøøøhhhh… dårlig gjort. Som vanlig printet jeg ut bildene i farger og spiste dem…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YOU GOT ME HOOKED (maten):roflmao: virker spennende, men som straks ferdig utdannet personlig trener selv, så vil jeg gjerne se hvorvidt jeg klarer selv å kjøre en reverse diet.

Synes dog initiativet er veldig bra! og det er behov for slik kunnskap. Vet om flere utøvere som sliter stort, og rett og slett har fått nok av hele fitnesslivet etter sin første konkurranse :)

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YOU GOT ME HOOKED (maten):roflmao: virker spennende, men som straks ferdig utdannet personlig trener selv, så vil jeg gjerne se hvorvidt jeg klarer selv å kjøre en reverse diet.

Synes dog initiativet er veldig bra! og det er behov for slik kunnskap. Vet om flere utøvere som sliter stort, og rett og slett har fått nok av hele fitnesslivet etter sin første konkurranse :)

lykke til!

Hehe:whistle:

Veldig bra at du har forstått budskapet og ønsker å gjøre det samme selv, det lærer en enormt mye av - lykke til, både på og etter konkurranse! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...