Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 160cm på strømpelesten og veier vel nå 60 kg. Vet ikke hvilken figur jeg har, men er ganske skulderbred med korte bein og store lår :p Fettet samler seg på lårene og på pølsa rundt magen.. Håper treninga kan gjøre noe med den ;P

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Jeg er 173 cm og 55 kg. Er perfekt timeglass, midjen min er ca 30 cm mindre enn hofter og skuldre. Men skjønner ikke hvorfor jeg veier så sykt lite, jeg ser helt normal ut :huh:

Tja, du er nok slank. Og har kanskje ikke så bred benbygning? (har du jo ikke med timeglass! :p)

For tiden et veldig bulkete timeglass (jepp, jeg har målt :D) på 168,5 cm og 75ish kg. Det er forøvrig utrolig vanskelig å finne klær for tiden, det virker som at det meste er laget for folk uten hofter og bryster, noe jeg ser gravid ut i. Flott.

Veier du virkelig 71 kg?? Du ser utrolig bra ut, og for en midje! Jeg veier selv ca 60 kg og er like høy som deg og synes ikke jeg ser verken slankere eller bedre ut enn deg! Da jeg veide 70 kg så jeg hvertfall ikke så bra ut som du gjør. Tydelig eksempel på at muskler er viktig! :)

Tusen takk! :wub: Jeg veier det samme som for 10 år siden, før jeg la om kostholdet og begynte å trene, men da hadde jeg mye bredere midje og så ganske så chubby ut.. Har litt mindre fett og mer muskler nå tror jeg nok. Jeg har faktisk kun maten å takke, for selv om jeg har vært skadet og ute av drift i 5 mnd har kroppen endret seg veldig lite. :) Lite karbo, MASSE fett og rene sunne matvarer. :thumbsup:

Annonse

Jeg er 172cm lang og veier ca 65kg. Har alltid ligget på 58-60, men etter endel styrketrening ligger jeg stort sett på 65kg. Har endel lår/rumpe og ganske smal midje, men stort sett er vel fettet greit fordelt :) Det er vel kanskje timeglass figur? Usikker jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...