Gå til innhold

Unngå å bli feit i USA! Tips?


Hans-Petter

Anbefalte innlegg

Skal til USA i 5 uker f.o.m neste uke. San fran - los angeles - las vegas - los angeles - miami.

Har planer om å bli lubben, men nekter å bli feit :banghead:

Noen som har tips til restauranter og div. som har greie alternativer til oss som ønsker å ikke skli helt ut til hvert måltid? Noen som har erfaringer med drop in gyms?

(y)

(skal få til noen før og etter bilder) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Når du ser de herlige amerikanske burgerene, og fantatiske tusenvis av forksjellige øl, bare gled deg. Klarer du feks å styre unna dem, så mener jeg du er en sterk person altså. Var i USA i 3,5 uke eksakt i april. Drakk ca 3 - 4 øl hver dag i gjennomsnitt og 2 burgere (og alt av frityrt stekt mat). Spiste ikke en eneste grønnsak den tiden. Jeg ga litt faen kan du si. Kom hjem, og vekta var den samme.

Så da tenkte jeg at jeg hadde mistet muskler, siden sixpacken ikke var like synlig. Men så spiste jeg litt sunt i 4-5 dager og plutselig var jeg tilbake utsendemessig. Men styrken derimot...hehe....det gikk litt dårlig og måtte bruke ca 1 måned på å komme tilbake på samme styrkenivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ant å ikke bli feit når man er i USA.

Eller, det går jo sikkert, men det er ikke noe moro. Noe av det jeg liker best med å være i USA er god og rimelig mat, svære porsjoner, øl og drinker hele tiden, masse tilgjengelig fast food osv.

Da jeg var i USA i 3 mnd i vinter bestemte jeg meg på forhånd for å gi meg faen i å tenke på vekta osv. og heller bare kose meg skikkelig den tida jeg var der. JA jeg gikk opp i vekt, men det gjør ingenting, for det er utrolig deilig å ta en pause fra hverdagen og heller bare bestemme seg for å kose seg MAX i en liten periode. Når det er sagt så kunne jeg aldri ha bodd der med denne holdninga, for da hadde jeg vært obese innen no time... (n) Men for en kort periode er det ganske digg å bare gi faen. Det er begrensa hvor mye du kan gå opp ved å fråtse i et par uker.

Men hvis du er veldig innstilt på å legge på det ingenting/minst mulig så har du fått mange gode råd her; Prøv å hold deg til rent kjøtt/kylling og grønnsaker. Drikk minst mulig alkohol og brus. Spiser du frokost ute; bestill eg og bacon i stedet for pancakes. Mange av de store kjedene har den siste tida lansert "lavkalori"-alternativer i menyen sin, typisk kylling og grønnsaker. Usikker på om det finnes egne lavkalori-kjeder, men så lenge du holder deg unna de verste fast-foodstedene (KFC, BK, Taco Bell etc), så vil jeg tro du finner greie lavkalori-alternativer de fleste stedene. :)

Høres ut som en herlig tur og en flott rute forresten; kos deg! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går ikke ant å ikke bli feit når man er i USA.

Eller, det går jo sikkert, men det er ikke noe moro. Noe av det jeg liker best med å være i USA er god og rimelig mat, svære porsjoner, øl og drinker hele tiden, masse tilgjengelig fast food osv.

Da jeg var i USA i 3 mnd i vinter bestemte jeg meg på forhånd for å gi meg faen i å tenke på vekta osv. og heller bare kose meg skikkelig den tida jeg var der. JA jeg gikk opp i vekt, men det gjør ingenting, for det er utrolig deilig å ta en pause fra hverdagen og heller bare bestemme seg for å kose seg MAX i en liten periode. Når det er sagt så kunne jeg aldri ha bodd der med denne holdninga, for da hadde jeg vært obese innen no time... (n) Men for en kort periode er det ganske digg å bare gi faen. Det er begrensa hvor mye du kan gå opp ved å fråtse i et par uker.

Men hvis du er veldig innstilt på å legge på det ingenting/minst mulig så har du fått mange gode råd her; Prøv å hold deg til rent kjøtt/kylling og grønnsaker. Drikk minst mulig alkohol og brus. Spiser du frokost ute; bestill eg og bacon i stedet for pancakes. Mange av de store kjedene har den siste tida lansert "lavkalori"-alternativer i menyen sin, typisk kylling og grønnsaker. Usikker på om det finnes egne lavkalori-kjeder, men så lenge du holder deg unna de verste fast-foodstedene (KFC, BK, Taco Bell etc), så vil jeg tro du finner greie lavkalori-alternativer de fleste stedene. :)

Høres ut som en herlig tur og en flott rute forresten; kos deg! (y)

(y) Takk for det.. Eg sier såklart forhånd at eg skal kose meg med måte, men ser for meg at eg kjører fatmobile på bakevare avdelingen på walmart etter noen uker :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...