Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester
Vi har 2x90, fungerer greit så lenge jeg moser meg innntil veggen :p Du må stripse dem godt sammen om du skal ha jevnlig sex i dem though.

"Lock it down boys!"

images?q=tbn:ANd9GcTAb3Y7n2lziqDlJPmvNyk3W6DCAEG2t0DaR1AW7A2ktE4E3Hulcg

Chains... så kan du jo ha flere varianter som du kan bruke på trening eller generell bondage i tillegg til sikring av arbeidsbenken.

Annonse

Jeg har 2x90, men ville ikke kjøpt på Ikea. De har sære størrelser på sengene. altså ikke vanlige størrelser (90x\ / 180 / osv). Jeg kjøpte gold exclusive ettellerannet på Jysk. (der får du med 2x90 overmadrasser), og så la jeg på en 180 overmadrass over der igjen = Awesome.

De selger også "clips" til å feste sengene med. Sengene har egne spor under til disse, slik at de ikke sklir vertikalt heller.

Vi har 150 cm kontinental rammemadrass, men jeg føler det blir akkurat for lite til oss to. Når det er sagt tror jeg ei 340 cm seng også hadde blitt for liten, da jeg har en mann som liker å dytte meg ut av senga om natta........ :inpain:

Fordelen med dette er at vi både kan snu madrassen for ønsket mykhet/hardhet, eller bytte overmadrassen, om det bare er den som er problemet :)

Har man 180 seng kan man også kjøpe to separate madrasser om man har stort behov for forskjellig softness :)

Vi har ei kontinentalseng på 150, og er veldig fornøyd med den. Nederst er det to 75 rammer, deretter to 75 madrasser inni et trekk på 150 slik at det blir som en madrass og til slutt overmadrass. Det som er kjekt er at madrassene inni trekket er vendbare uavhengig av hverandre. Slik at typen kan ha en fastere madrass en jeg har uten at det blir noe tydelig skille mellom madrassene når vi sover.

Annonse

De clipsene for å feste to senger hjelper ikke. Selve rammene til madrassene clipses sammen, men "fyllet" kommer til å skli fra hverandre over tid. I guarantee it.

Ikke hos meg? o_O . rammene sitter sammen, og så har du et stramt "overtrekk" over de 2x90 madrassene og 2x90 overmadrassene, og så et eget trekk over 180 over-over madrassen :-P *evnt bruk litt gaffatape xP*

Jeg har 2x90, men ville ikke kjøpt på Ikea. De har sære størrelser på sengene. altså ikke vanlige størrelser (90x\ / 180 / osv).

Ikea selger 90cm, 120cm, 140cm, 160cm og 180cm. Hveldi sært.

Forøvrig litt morsomt å lese hvor mye energi folk legger i å få den 2x90cm løsningen sin til å fungere, alt for å unngå kjøpe en normal seng. Har enda ikke fått med meg hva gevinsten skal være. Er det billigere eller noe?

Ikke hos meg? o_O . rammene sitter sammen, og så har du et stramt "overtrekk" over de 2x90 madrassene og 2x90 overmadrassene, og så et eget trekk over 180 over-over madrassen :-P *evnt bruk litt gaffatape xP*

Hvor lenge har du hatt senga da? er du alene oppi der? min ble værre når jeg fikk dame "-P

Ikea selger 90cm, 120cm, 140cm, 160cm og 180cm. Hveldi sært.

Forøvrig litt morsomt å lese hvor mye energi folk legger i å få den 2x90cm løsningen sin til å fungere, alt for å unngå kjøpe en normal seng. Har enda ikke fått med meg hva gevinsten skal være. Er det billigere eller noe?

I enkelte leiligheter kan det vel være enklere å få seng/madrass inn på soverommet?

Hadde neppe fått en helmadrass på 180 opp trappeoppgangen min uten nevneverdige problemer.

Hvor lenge har du hatt senga da? er du alene oppi der? min ble værre når jeg fikk dame "-P

Hatt senga i ett år, eneste jeg må "rette på" er å dytte de 2x90 overmadrassene inntil hverandre når jeg skifter sengetøy. jeg bor alene, så ligger på midten, :-P så den glir ut noen cm annenhver uke ^_^ , er mye lettere å flytte og bære 2x90 og ^_^ som Afterall sier ^^

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...