Gå til innhold

To enkeltsenger eller en dobbeltseng?


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I enkelte leiligheter kan det vel være enklere å få seng/madrass inn på soverommet?

Hadde neppe fått en helmadrass på 180 opp trappeoppgangen min uten nevneverdige problemer.

Joda, men det er ingen av disse normale sengene som har enkeltdeler på 180cm, med unntak av trekk... De kan demonteres, eller består av to stk "undermadrasser", også er det en madrass imellom, men denne består av to stykk madrasser inni et tykt trekk. Så eneste som er 180/150 er overmadrassen, og den kan jo rulles sammen.

Det er lettere å flytte en 180cm seng enn en sofa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leier atm, og jeg føler ikke at det er så lurt å gå helt bananas med Hästens før jeg kjøper eget sted. Men må ha ny seng nå, så jeg går for noe "mid-end" denne gangen. Så basically, det ser ut som jeg skal prøve noen kontinentalsenger i første omgang.

Men er det noen som har 2x 90 her og er et par? Hvordan fungerer vektforskjellen for dere?

Jeg har 2x80 og overmadrass på 160 cm. Har ikke hatt noen problemer med overnattingsgjester. Jeg tror også at Jensen Carat regnes som ålreite madrasser og ikke en jallaløsning, Dag ;-) Madrassene mine er vendbare også, slik at man kan ha forskjellig fasthet. Ganske praktisk, siden noen foretrekker fastere madrasser og andre foretrekker mykere. Jeg har liten leilighet og synes det er kjekkest med seng, slik at jeg kan lagre greier under senga. Kontinental er så jævla svææært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...