ErikMM Skrevet 22. juli 2014 Skrevet 22. juli 2014 Gode argumenter for å fortsette med å gjøre hva jeg allerede gjør! Aurelius 1 Siter
Tor Skrevet 23. juli 2014 Skrevet 23. juli 2014 I japan kan man kjøpe firkantete vannmeloner, grunnen er at de er enklere å stable! Stephanie F, Tonje_86, Ole Andreas og 1 annen 4 Siter
Tomla Skrevet 23. juli 2014 Skrevet 23. juli 2014 I japan kan man kjøpe firkantete vannmeloner, grunnen er at de er enklere å stable! http://tux1.aftenposten.no/kul_und/kultur/d204272.htm Aurelius 1 Siter
ronniba Skrevet 23. juli 2014 Forfatter Skrevet 23. juli 2014 Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er helt sikker Aurelius 1 Siter
Skvettlapp Skrevet 1. august 2014 Skrevet 1. august 2014 Gulle god. http://eivindlund.wordpress.com/2012/09/30/ballongen Siter
ErikMM Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 PWO må være blant de minst praktiske forkortelsene, med tanke på at den gir null mulighet til å differensiere mellom Pre-Workout og Post-Workout. Vet det stort sett brukes for sistnevnte altså, men folk bruker det stadig for førstnevnte og. Burde erstattes av PrWO og PoWO, eller noe tilsvarende. ronniba 1 Siter
Ojive Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 om vi kan ende alfa/beta-kringen, that'd be great. Siter
Aurelius Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 om vi kan ende alfa/beta-kringen, that'd be great. Butbut, then the Omegas would Win! Siter
Keegil Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Elliot er så new age at jeg får krampe i hjernen av å høre på han, men hvis man ikke tar det bokstavelig så er det et godt poeng inni der. Aurelius 1 Siter
ErikMM Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Har sett et par videoer av Elliott Hulse, men fikk en nesten uimotståelig trang til å gjøre det motsatte av hva han foreslo begge gangene. Har nok mer sansen for Infinite Elgintensity. Rasjonelt troll > Pseudovitenskapelig hippie Siter
Raptorial Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Er vel ingen alfa vs beta-krig? Er jo mest beta som blir butthurt over å bli kalt beta. Ligger og i sakens natur at det er flere som er beta enn alfa. Så hvis det er krig så må jo betaene vinne? Med mindre det de protesterer mot er båsen de effektivt plasserer seg selv i? Vanskelig å vinne mot a hvis man kriger mot b. Siter
Aurelius Skrevet 6. august 2014 Skrevet 6. august 2014 Anbefaler samtlige å lese "A dirty job" av Christopher Moore, for ypperlig innsikt i betaens tankesett^^. Og så er det en knallmorsom bok! Siter
ErikMM Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Dette er den aller mest nyttige Twitter-kanalen, spør dere meg. Sparer nok mange mennesker for unødig lidelse. Enorm visdom! https://twitter.com/AvoidComments Torsty, Aurelius og Ojive 3 Siter
ErikMM Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Nettopp, så jeg synes at det burde etableres en paramilitær fløy av Fitnessbloggen, med makt til å 'håndtere' de verste synderne her. Orddelingsfeilene løper nemlig løpsk for tiden. Ved et lite blikk under 'nye innlegg' ser man jo f.eks. følgende: 'nakke smerte', 'mark sjekk', 'frekvens diskusjon', 'lav fett kosthold', og 'spelt lomper'. Fysj, kill them with fire! Inger-Lise, rudboy, FatFighter Malm og 1 annen 4 Siter
Tomla Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Til høsten kommer butikkene til å avertere med "lamme lår". Jeg håper også at det ikke bare er "syke pleiere" på sykehuset. ronniba og Aurelius 2 Siter
ronniba Skrevet 11. august 2014 Forfatter Skrevet 11. august 2014 Legger denne fint og rolig på plass her sånn http://www.abcnyheter.no/absurdgalleriet Tor 1 Siter
ronniba Skrevet 15. august 2014 Forfatter Skrevet 15. august 2014 Jeg er sulten, men vil ikke spise, da blir jeg så mett Stining 1 Siter
poyekhali Skrevet 15. august 2014 Skrevet 15. august 2014 Jeg er sulten, men vil ikke spise, da blir jeg så mett tl;dr anoreksi Aurelius og ronniba 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.