Gå til innhold

Tanker på diett


Augis

Anbefalte innlegg

Oi oi! Så viljesterk du er da:)Kudos til deg! jeg hadde aldri greid å ha urørte godsaker i skapet. Du får sikre deg en pose før det blir tomt da vettu..så kan du spare den til en spesiell anledning:p Når man først er i en god rytme er det jo ingen grunn til å bryte den:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi! Så viljesterk du er da:)Kudos til deg! jeg hadde aldri greid å ha urørte godsaker i skapet. Du får sikre deg en pose før det blir tomt da vettu..så kan du spare den til en spesiell anledning:p Når man først er i en god rytme er det jo ingen grunn til å bryte den:D

Yeeear and yeeaaars of practice.. Hehe, neida. Klyper meg bare i mageflesket, og sjokoladesuget forsvinner fort (eller jeg ser sixpacken titte frem, og vil ikke ødelegge - selvom jeg vet at den eeeeeeeeene dagen ikke føkker opp alt.).

Kjenner jeg trenden i dagligvarehandelen rett, får de ikke solgt ut alt, og setter det på tilbud til 30 kr/posen om en stund. Gidder ikke bruke en halv hundrings på å bli feit. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meny, hvertfall. Fikk ikke mange Soho'ene da jeg var liten, fordi den var så dyr eller noe. :rofl:Men de få jeg fikk... åååh. :blush:<3

Ååh har så lyst å smake:eek: Skulle aldri gått inn her, hehe. Er man liten nekter foreldrene dine deg sjokoladen (takker dem egentlig for det med tanke på at jeg kunne spist hele den posen). Når man er voksen nekter man seg selv sjokolade. Jeg som liten så frem til et liv med mye sjokolade og jeg kunne kjøpe så mye jeg ville uten at mamma sa nei. Den gang ei....:whistling:

Synes de bør lage en sukkerfri soho med masse proteiner som smaker enda bedre jeg.... hello nidar!? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kvinnfolk du diskuterer med her, logikk fungerer ikke :D

Nei, klart det. Kvinner bare må spille "kvinnekortet" for å fortsette med sin idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt problem er at jeg er stapp mett etter å ha spist noe mat, men ikke blir "mett" før jeg spiser noe snop..:(

Har nok noe med at jeg må på "avrusning"

Sånn er det med meg også. Viss jeg f.eks sitter på bussen hjem en sen ettermiddag, har ikke hatt søtsug eller tenkt på godteri hele dagen, da vet jeg at søtsuget kommer etter jeg har spist middag. Nesten så jeg ikke tør å spise når jeg kommer hjem. Fordi før middagen har jeg ikke lyst på godteri en gang.

Men med meg er det slik at viss jeg bare motstår fristelsen noen dager, så går det over, men det kan gå maaaange dager, og det er hardt. Lurer på hva jeg har gjort for å fortene et sånt sykt søtsug:s :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboern kjøpte den posen der for noen uker siden. Det var en stor skuffelse:( Når mange forskjellige sjokoladebiter blandes i en pose smitter smakene over på hverandre. Jeg synes det smakte banan av alt oppi den posen der:p Egentlig like greit da jeg slipper å kjøpe den igjen ;)

Haha, jeg kjente også den banansmaken på alle bitene! Ikke den soho-sjokoladen da, siden den var inni papiret men :p Men jeg synes at karamellen var veldig god da. Men så liker jeg det meste som har med sjokolade å gjøre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest ment som en liten kickstart etter jula det her, da. Et par uker med mindre carb og mer protein (får i meg litt fett også, ja), for så å gå over til passelig mengde karbo igjen. Og nei, "spise normalt igjen" betyr ikke at jeg spiser alt jeg kommer over av den grunn. Kaloriinntaket er det samme, bare en annen sammensetning.

Hvordan ser dietten din ut ila. en dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser dietten din ut ila. en dag da?

Stort sett korn og meieriprodukt til frokost, salat + protein + litt karb til lunsj, førtreningsmåltid lignende frokost, protein+raske carbs etter treinng, middag lignende lunsj. For mer detaljert, se loggboka mi. :)

Edit: Om du mente "kick-start"-opplegget mitt, så gikk det mer ut på protein og grønnsaker, og så lite karbs som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt dårlig gjort med reklamefilmer for den nye brunosten på samtlige t-banestasjoner jeg daglig er innom! :( Om jeg ikke har nevnt det før, så er brunost for meg som sjokolade er for de fleste andre jenter. Old school sjokolade.

(Jubileumsposen til Nidar er forresten satt ned til 40 kr på butikken min. :p Hm. Nææh.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt dårlig gjort med reklamefilmer for den nye brunosten på samtlige t-banestasjoner jeg daglig er innom! :( Om jeg ikke har nevnt det før, så er brunost for meg som sjokolade er for de fleste andre jenter. Old school sjokolade.

(Jubileumsposen til Nidar er forresten satt ned til 40 kr på butikken min. :p Hm. Nææh.)

Får man tak i Jubileumsposen med Nidar på meny? Må smake ivertfall 1 soho...oppkarbingsdag:wub: hater reklamer. bueno, smash 4fingers, møllerens sjokoladebrowniekake...you name it. bombandert med sjokolade hver dag.

idiotisk av meg å komme her å diskutere sjokolade, men gjort er gjort. Å ikke spise soho på 10 år gjør noe med deg...:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man tak i Jubileumsposen med Nidar på meny? Må smake ivertfall 1 soho...oppkarbingsdag:wub: hater reklamer. bueno, smash 4fingers, møllerens sjokoladebrowniekake...you name it. bombandert med sjokolade hver dag.

idiotisk av meg å komme her å diskutere sjokolade, men gjort er gjort. Å ikke spise soho på 10 år gjør noe med deg...:p

Hva får man IKKE tak i på Meny? :cool:

Jeg må nok kjøpe den påsan sjæl. Venter dog så lenge jeg kan, haha.

Hater reklamen for Bueno og Smash 4-fingers selv!!!! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man lager proteinbakst og sjokolade og slike ting ser jeg ikke poeng med å spise sånn annet dritt...jul og bursdager og sånne anledninger kan det jo være greit å unne seg litt,men hva er vitsen og er det i det hele tatt verdt det?`Jeg gidder ikke å løpe to timer på mølla bare fordi jeg ikke greide å ligge unna litt snop:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...