Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Som bryterfan og ikke-jones fan håpet jeg så inderlig at DC skulle stille opp med mer enn dette. Rett og slett utrolig skuffet over hvordan han fremsto etter 2. runde. Jeg vil si at 1 runde var jevn og DC tok 2. runde, men etter det så han ikke bra ut, først så det ut som han gasset og deretter så det ut som han mistet motet når han ble tatt ned. Er ganske ironisk å snakke så mye om hvor mye "grind" man tåler, hvor sinnsykt mye bedre bryter man er enn motstanderen, og bli parkert på begge områder. Jeg er klar for at Kong Alexander dytter ned Jones fra tronen etter å ha parkert Rumble, og jeg kaster ut et forslag om å ta en fellestur til fighten om den blir i europa(mest sansynlig ikke) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også svært skuffet over DC. Han fremsto mer som en middels bokser uten særlig bakkeferdigheter, enn en olympisk bryter. Slet med avstanden (som dog ikke er rart når rekkervidden er 12" kortere) og tanken var tom etter runde 2. Desperasjonen etter å ta ned Jones gjorde også at han kastet bort mye tid som kunne vært brukt på områder hvor han hadde litt hell, som f.eks dirty boxing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir noen interessante kamper framover de nærmeste ukene. Jeg er spesielt spent på å se åssen Gustafsson klarer seg mot A.Johnson. Vil gjerne se Jones VS Gustaffson 2. Første kampen var legendarisk :cool:

McGregor VS Siver

Gustafsson VS Johnson

Silva VS Diaz

Weidman VS Belfort

Rousey VS Zingano

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes DC gjorde en meget bra jobb? Kampen var jo dødsspennende hele veien, og det er ikke ofte man kan si om UFC. Og... Jonas hadde åpen munn selv mesteparten av kampen, så jeg tror de begge var ganske slitne.

Men hadde håpet å kunne ta meg en kjapp en til bildet av Jonas som taper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alriiiiite! Jeg liker Cerrone bedre og bedre. Skjønner ikke hvorfor han var så misfornøyd med forrige kamp, han dominerte fullstendig.

Er det bare meg som synes DC gjorde en meget bra jobb? Kampen var jo dødsspennende hele veien, og det er ikke ofte man kan si om UFC. Og... Jonas hadde åpen munn selv mesteparten av kampen, så jeg tror de begge var ganske slitne.

Men hadde håpet å kunne ta meg en kjapp en til bildet av Jonas som taper ;)

Jones må være en bitch å fighte mot, ikke minst pga. latterlig lang rekkevidde på både armer og ben. DC klarte seg bra de første 2-3 rundene, men runde 4 og 5 var det ingen tvil om hvem som kjørte showet. Kampen var i og for seg spennende, men jeg hadde håpet at DC skulle prestere bedre. Nå er det opp til Gustafsson eller Johnson. Hvis Jones vinner den kampen er det faen ikke mange utfordrere igjen.

Jeg kom over den her på MMAbuzzsaw (etter tips fra eirich) som jeg er enig med det meste: Jon Jones is the man we just love to hate. Jeg er ingen Jones-fan, men man må jo bare anerkjenne at han er den beste av de beste nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over den her på MMAbuzzsaw (etter tips fra eirich) som jeg er enig med det meste: Jon Jones is the man we just love to hate. Jeg er ingen Jones-fan, men man må jo bare anerkjenne at han er den beste av de beste nå.

Om jeg måtte velge enten Jonas eller Donald...uh...Michael Jac...jeg mener Anderson, så hadde jeg nok valgt Jonas. Han er utrolig flink til å utnytte fordelene sine, men jeg synes faktisk DC var tøffere enn ham. Det skal litt til å bane seg vei gjennom jungelen av lange kroppsdeler og en albue som rekker like langt som en strak venstre på et normalt menneske. Men ja, han tapte. Men fy pokker så tøff han var. Og en særdeles god innsats. Han ble nok dominert i de to siste rundene, ja, men de tre første kunne slått begge veier. Alt for nært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No problem, var forsåvidt en link nede på tråden du linka til som er fra Yahoo (så det ikke) :)

http://sports.yahoo.com/blogs/mma-cagewriter/ufc-champion-jon-jones-enters-into-a-drug-treatment-facility-214520325.html

fucka greier ass.... dette er vel " bak siden av gullmedaljen" eller noe slikt. shit ass. kokain. ikke bra....ikke bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kall aldri en som kan banke deg med henda på ryggen for en klovn ;)

sorry, men her passer det bare å kalle han klovn! :p han har en såååå fin fasade når han er "onair" men viser seg som en jævel offair. i tillegg er han "preachers son"... vet ike om det er sønnen til en prest eller noe slikt :p men gullgutten har fått seg en skramme kan man si :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...