Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

omaaagaawd :D CROCÒP returns to the UFC :D

http://se.ufc.com/news/Cro-Cop-Returns-to-the-Octagon

Huff... Hvorfor kan han ikke bare gi seg? Jeg er stor-fan av CroCop og digget den tiden da han fightet i Pride. Men han er for gammel og sliten til å konkurrere i UFC. Det headkicket han var så kjent for får han jo heller ikke til lengre pga slitasje i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Hvorfor kan han ikke bare gi seg? Jeg er stor-fan av CroCop og digget den tiden da han fightet i Pride. Men han er for gammel og sliten til å konkurrere i UFC. Det headkicket han var så kjent for får han jo heller ikke til lengre pga slitasje i kroppen.

Det må da være greit å kunne roe ned litt med å fighte litt lett i UFC ;)

Du ser det jo hele tiden for fotballspillere som er over høyden, som så velger å dra til uniten for å spille for div MLS-klubber :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert greit å holde seg unna tråden her rett etter at det har vært kamp hvis man ikke vil ha spoilers. Spoilers below.

Gustafsson VS Johnson gikk som jeg ikke håpet, men egentlig ikke overraskende. Johnson har slagkraft, goddamn. Synd, for jeg hadde sett fram til Jones VS Gustafsson II. Kan Rumble være mannen som slår Jon Jones?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert greit å holde seg unna tråden her rett etter at det har vært kamp hvis man ikke vil ha spoilers. Spoilers below.

Gustafsson VS Johnson gikk som jeg ikke håpet, men egentlig ikke overraskende. Johnson har slagkraft, goddamn. Synd, for jeg hadde sett fram til Jones VS Gustafsson II. Kan Rumble være mannen som slår Jon Jones?

trodde DC hadde en sjangs...han dengte jo HW før.... JBJ er meget tilpassningsdyktig. skal eg tippe....så blir det nok submission win til JBJ når dem møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eventen tok litt av sjelen min. Makan til antiklimaks! Først en snoozefest med Bader og Davis, så to kamper som varte under 4 min tilsammen som jeg hadde gleda meg stort til. Hvorav en i noget kontroversiell stil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, kampen med Hendo og Mousasi ble stoppa for tidlig. Mye mulig at det ikke hadde gjort noe for utfallet. Jeg ser gjerne at Hendo gir seg før han går på flere smeller. 1-5 på de siste 6 kampene nå, på tide å legge hanskene på hylla.

Phil Davis er en kjedelig fighter IMHO. Brytere som ikke får til å bryte er dølle greier.

Gustafsson har like lang reach som Jones, og det så ikke ut som Johnson hadde noe problem med å komme innafor og denge løs i denne kampen. Om det blir fem runder så spørs det om det holder med bombene som Johnson slenger. Så snart Jones blir ferdig med "rehab" (LOL) så får vi se når det blir fight. Nå er det Silva VS Diaz som gjelder (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeah, kampen med Hendo og Mousasi ble stoppa for tidlig. Mye mulig at det ikke hadde gjort noe for utfallet. Jeg ser gjerne at Hendo gir seg før han går på flere smeller. 1-5 på de siste 6 kampene nå, på tide å legge hanskene på hylla.

Phil Davis er en kjedelig fighter IMHO. Brytere som ikke får til å bryte er dølle greier.

Gustafsson har like lang reach som Jones, og det så ikke ut som Johnson hadde noe problem med å komme innafor og denge løs i denne kampen. Om det blir fem runder så spørs det om det holder med bombene som Johnson slenger. Så snart Jones blir ferdig med "rehab" (LOL) så får vi se når det blir fight. Nå er det Silva VS Diaz som gjelder (y)

Hendo har nok dessverre vært i for mange kriger, vi så jo de samme med Chuck Liddell, Wanderlei Silva, Big Nog, CC osv.. De kommer til et punkt der kjeven forsvinner, og da er det lights out med engang. Dan, m.fl av de på lista var jo regnet som nesten umulig å knocke ut før, men plutselig går de på 3-4 KO`s og legge opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eventen tok litt av sjelen min. Makan til antiklimaks! Først en snoozefest med Bader og Davis, så to kamper som varte under 4 min tilsammen som jeg hadde gleda meg stort til. Hvorav en i noget kontroversiell stil

Hææææææææææ?

Den kampen va dødsbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææææææææææ?

Den kampen va dødsbra.

Jeg er nok litt farget av at jeg så den i dårlig kvalitet og synes ingen av kara er spesielt interessante. Veldig dyktige, men nullet hverandre ut. Håpet Bader skulle ta den, da Davis er litt for flink til å bare cruise føler jeg men men. Smaken er som baken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg ble skuffet over at Gustavsson ikke klarte å bruke teknikk for å holde lokomotivet unna, men...such is life. Og "gamlinger" (JEG bør vel være forsiktig med å si sånt :p ) burde holde seg unna denne typen idrett. Hvis Henderson absolutt vil fighte hadde det vært bedre å sette ham mot en annen ringrev i samme aldersklasse. Når noen først har klart å slipe ned kjeven til det bare er glass igjen skal det jo ikke mye til for å knuse den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg ble skuffet over at Gustavsson ikke klarte å bruke teknikk for å holde lokomotivet unna, men...such is life. Og "gamlinger" (JEG bør vel være forsiktig med å si sånt :p ) burde holde seg unna denne typen idrett. Hvis Henderson absolutt vil fighte hadde det vært bedre å sette ham mot en annen ringrev i samme aldersklasse. Når noen først har klart å slipe ned kjeven til det bare er glass igjen skal det jo ikke mye til for å knuse den ;)

Nå har jo Mirco CroCop signert for UFC igjen. Får vell juling han også. Syns det er litt synd at de ikke bare kan innse at de er for gamle og at deres storhetstid er over for lenge siden. Gi seg på topp er det vel noe som heter... but it's all about the money tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...