Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trodde at Hunt kom til å vinne på KO ut i fra første runde. De første minuttene var det helt klart Hunt som hadde overtaket med knockdown og flere solide treff som rystet Werdum. Hadde han gønna på der så kunne det vært over fort. Kneet til Werdum var om jeg husker rett mer eller mindre den første skikkelige treffen hans. Det holder jo for så vidt i lange baner når han treffer så godt som han gjorde.

Og det øret til hun Leslie Smith var bare nasty. Har ikke sett makan.

Neste höydare blir Hendricks VS Lawler II :D Den første kampen var mycket mycket bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med kampene mellom Edgar vs. Maynard. For noen kamper! Edgar var meget overbevisende i denne kampen, lot aldri Swanson komme i groovet. Takedown etter takedown, ground & pound. Dominerende.

UFC 181 blir fedt! Fete kamper. Jeg gleder meg enda mer til å se Cormier knuse Jones i UFC 182 rett over nyttår :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Først så tenkte jeg at Hendricks ble robba, men ved nærmere ettersyn så er avgjørelsen grei nok selv om den ene dommerens 49-46 til Lawler virker feil i mine øyne. Hendricks seifa for mye, og fikk bortimot ingenting ut av takedowns. Lawler, derimot, var heltent og gikk for seieren.

Publikum begynte forståelig å bue mot slutten når Hendricks stakk hodet under balla på Lawler. Akkurat der kunne gul kort fra Pride vært nyttig IMHO, for det var tydelig at Hendricks prøvde å dra ut tid og kontrollere Lawler uten å jobbe aggressivt. Jeg aner ikke hvordan dommere scorer sånt, og det virker som det er flere som er kritiske til måten kamper dømmes:

http://www.foxsports.com/ufc/story/the-many-problems-with-ufc-judging-by-kenny-florian-100713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg deler dine tanker. Hvis en av dem vant 4 runder var det isåfall Hendricks altså 49-46 var helt på bærtur, men er vanskelig å vite hva de vurderer høyeste ut i fra dømmingen, men virker som nedtakninger ikke blir vurdert høyt om de ikke blir brukt godt. Lawler var aggeresiv og underholdende som vanelig, men håper virkelig på et tredje møte ASAP. Hendricks kan bedre, og virket til og med litt reservert, selv om han var god.

Virker som det er umulig å skade Lawler, og det skremmer vel Hendricks litt, fordi Lawler tar igjen, og han tar igjen brutalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var et skikkelig fett card, bortsett fra den syke mismatchingen mellom Travis Browne og Brendan Schaub.

I tillegg likte jeg veldig godt hvordan Pettis håndterte situasjonen når Meldenes virkelig gjorde ting ukomfortabelt for han, som presset han til å fighte utenfor sin vandte stil. En mester som jeg tror kommer til å bestå lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Cerrone har hatt et svært godt 2014 tror jeg ikke han vil være god nok mot Pettis. Han er veldig stor for klassen, men Pettis kommer til å domminere han stående, og er alt for rask og kreativ. Tror nok Pettis kan sitte noen år med beltet, selv om det ikke nødvendigvis betyr så mange kamper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok card, jo lengre tid det går jo mer riktig føles det at Lawler vant, håper det sender et signal om at dommerne ikke nødvendigvis gir rundene til bryteren lengre. At man faktisk må prøve å fighte for å vinne :)

Pettis subbe Gil, hadde jeg aldri trodd! Rått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Cerrone har hatt et svært godt 2014 tror jeg ikke han vil være god nok mot Pettis. Han er veldig stor for klassen, men Pettis kommer til å domminere han stående, og er alt for rask og kreativ. Tror nok Pettis kan sitte noen år med beltet, selv om det ikke nødvendigvis betyr så mange kamper.

Jeg ville nok satt penger på Pettis jeg óg, men tror det kunne blitt en fet kamp. Cerrone er en av de fighterne som jeg liker bedre og bedre. Kampen mot Barboza var helt konge, fet finish.

Donald+Cerrone+Jabs+Edson+Barboza+-+UFC+on+Fox+11.gif

Donald Cerrone Drops and Rear Naked Chokes Edson Barboza - UFC on Fox 11.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...