Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Jeg er sykt MMA fan, ble frelst etter jeg fant UFC på tpb i 2010. Kommer til å bli med i diskusjonene fremover :) Ang. Overeem så var han overhypet da han kom inn i UFC, han har noen fantastiske evner, men også en del svakheter, han har møtt mange store navn fra Pride/strikeforce tiden, men har også veldig mange tap mot store navn, kan vel også trygt si at tungvektsklassen i ufc har tatt et par steg opp etter at vi ble ferdig med lesnar-perioden så det ble rett og slett for mye for glasskjeven hans, er seff ikke spesielt fan av Reem etter han ble tatt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overeem er enkelt og greit glassjaw, etter alt for mye bank opp igjennom årene i Pride og Strikeforce. Han er ganske god offensivt både stående og liggende, men defensivt er han en klovn og da hjelper det ikke å ha kjeven til en 2 år gammel jente.

Når jeg begynte å følge med var LHW og HW de to dessidert gøyeste klassene for min del, men med tiden har jeg blitt mer moden for alt ned til LW, synes dog de som er lettere enn det kan bli litt for kjipe i lengden. Var en grei mma helg men hovedkampen fra i går var skuffende.

Hvit skrift spoler: Virker mer og mer som at Shogun er helt ferdig, om ikke han gjør som Lyoto og går ned en klasse. Gamle dager er nok ferdig, er veldig få igjen, og nå som TRT er forbudt forsvinner nok Vitor Belfort og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit skrift spoiler (slettes ikke dumt!) for de som ikke har sett Shogun VS St.Preux:

Enig med deg, PrideFC. Jeg trodde på forhånd at OSP skulle vinne, men at han skulle vinne på TKO etter 34 sekunder hadde jeg virkelig ikke trodd. Shogun så ganske bra ut i forrige kamp mot Hendo, helt til han plotseli ble knocka :whistle:

Vanskelig balansegang det der, når skal man legge hanskene på hylla? Se f.eks. en annen legende i nettopp Hendo som også står med 4 tap i siste 5 kampene. De blir ikke akkurat yngre de gutta der heller. Noen som vet sånn cirka gjennomsnittlig alder for når en fighter legger hanskene på hylla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roy "BIG COUNTRY" Nelson er jo bare helt konge da :D mr chubby, men det er en del av sjarmen hans :D har fulgt med han siden han kom inn i UFC:D spesielt gøyt å se han kicke ass i TUF - KImbo slice - got sliced xD:hilarious:

Big Country Nelson er konge :D Han ble riktignok knocka skikkelig av Mark Hunt sist kamp. KO-ene til Hunt er bare imponerende. Jeg holder en knapp på Werdum, men Hunt kan knocke hvemsomhelstnårsomhelst så det blir spennende å se. Ser fram til en høydare (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big Country Nelson er konge :D Han ble riktignok knocka skikkelig av Mark Hunt sist kamp. KO-ene til Hunt er bare imponerende. Jeg holder en knapp på Werdum, men Hunt kan knocke hvemsomhelstnårsomhelst så det blir spennende å se. Ser fram til en høydare (y)

blir nok en heftig kamp :D gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roy Nelson hadde tatt imot over 400 signifikante strikes, altså virkelig treffere igjennom sine 10 første UFC kamper, ikke en eneste gang slukket han lyset. Det sier sitt når Hunt bare badabingbadabomkæbom og så var det et faktum. Hunt har sykt med power i slagene, men alle vet hva Werdum kommer til å gjøre, og jeg bare håper ikke det blir en slik kjedelig kamp der man kaver opp og ned uten at det skjer en drit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunt vs Werdum så burde alt tilsi Werdum by submission så fremst ikke Hunt tar en JDS og uppercutter Werdum for da er det Hunt by K.O.

Alt står og faller på hvorvidt Werdum skal lege striker med Hunt, eller om han er smart å tar han ned. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunt vs Werdum så burde alt tilsi Werdum by submission så fremst ikke Hunt tar en JDS og uppercutter Werdum for da er det Hunt by K.O.

Alt står og faller på hvorvidt Werdum skal lege striker med Hunt, eller om han er smart å tar han ned. Blir spennende!

Klarer han å ta ned Hunt da? Er virkelig ikke så overbevist om at det er så lett. Hunt har bra tyngdepunkt og er sterk, og når Werdum da er så nærme, er Hunt en enormt farlig striker... Har trua på hunt her jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer han å ta ned Hunt da? Er virkelig ikke så overbevist om at det er så lett. Hunt har bra tyngdepunkt og er sterk, og når Werdum da er så nærme, er Hunt en enormt farlig striker... Har trua på hunt her jeg! :)

Jeg tror det, vi må ikke glemme Hunts start i UFC og siste kamper i Pride. På samme tid dosa Werdum Fedor bl.a

Man kan aldri stole på MMath men vi får se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...