Gå til innhold

Noen som følger UFC her?


Tronaldo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sant, eirich.

Blir vel heller neppe noe comeback på Lesnar, heller. Og godt er det.

Skal innrømme at selv om jeg ikke var en Lesnar fan, så måtte jeg få med meg kampene hans. PPV`en har jo aldri vært i nærheten av hva Lesnar dro inn. Samt han slo jo faktisk et par gode så han var bedre en jeg trodde, noe skills var det. Brock var i hvertfall en legit Div. A bryter, CM Punk derimot blir å bli drept...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2015 blir nok året der det vil ryddes i rekkene.

Tim Kennedy forteller i (http://www.mmafighting.com/2015/2/9/7998985/the-mma-hour-with-anthony-johnson-tim-kennedy-eddie-alvarez-jorge) at de som står bak dopingkontrollene har svin på skogen selv. En av grunne til at det ikke har vært like synlig som nå.

Han forteller videre at han ila.sin tid som figher, har blitt tilbudt/snakket med andre utøvere rundt dop hver eneste mnd.han har vært aktiv.

The MMA Hour går hver mandag. 3 timer med oppdateringer osv. rundt det siste som har skjedd innen MMA. Ikke bare UFC.

George ST-Pierre snakker også i starten av showet. Han oppga ved sin avskjed i UFC at doping var en av grunnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spekuleres i at man ser noen pakninger for Norditropin pen sprøyter i bakgrunnen hjemme hos Silva på denne videoen rundt 6:31

I mine øyner er det absolutt ikke utenkelig at GSP kan ha brukt PEDs også, i såfall var det veldig smart av han å gi seg mens leken var god.

Forøvrig morsomt at Dana White og Lorenzo Fertitta skal holde pressekonferanse om PEDs 18. februar. De vet nok mye om temaet, spesielt Lorenzo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det som ikke har brukt er vel spørsmålet som man bør stille seg. Tim Kennedy anslo ca 70% av alle fightere. Noe som høres ufattelig høyt ut, men med den treningsmengden og presset de har på seg, så er det ikke utenkelig.

Silva kan da ikke være så naiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som ikke har brukt er vel spørsmålet som man bør stille seg. Tim Kennedy anslo ca 70% av alle fightere. Noe som høres ufattelig høyt ut, men med den treningsmengden og presset de har på seg, så er det ikke utenkelig.

Med den treningsmengden de utsetter seg for, alle småskadene osv osv synes jeg tallet faktisk høres litt lavt ut. Sørgelig nok. Hadde vært kult med en helt dopfri idrett. Ikke like mye action, men kult uansett :)

Kjapt spørsmål, forresten - hva legger folk egentlig i doping? Bare så vi snakker om det samme. Jeg mener at de som bruker det selv med legens godkjenning for å komme seg gjennom skader på grunn av overtrening går under doping, men ikke om man får testo eller veksthormon som del av et opplegg arrangert på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benson Henderson imponerte i helga mot Brandon Thatch. Ikke at jeg har noe forhold til Thatch, men å gå opp en vektklasse og likevel slå en større og sannsynligvis sterkere motstander er mycket bra.

Neste storkamp nå er uten tvil Rousey vs Zingano om et par uker. Noen storkamper er "high profile", men lever ikke opp til forventningene. Denne kampen tror jeg blir fet, to badass damer som ikke legger noe mellom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doping = de drar mer fordel av det enn en person uten doping. Der det ikke er lovlig, som f.eks. idrett/UFC.

Joa, men hvor legger man listen for proffene? (Eller...amatørene skader seg selv mest med dop - proffene får tak i bedre varer. Ergo er jeg mer for å stoppe amatører fra å bruke) Hva med rehab? Og hvor mye trenger man egentlig på rehab og hvor lenge? 6 måneder med rehab er ikke uvanlig (med mindre man heter Silva og knekker leggen tvers av, altså - da tar det bare to uker), så...hva skjer da om en atlet legger på seg 10kg muskler med dosene legen sier er nødvendige for å få vedkommende tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benson Henderson imponerte i helga mot Brandon Thatch. Ikke at jeg har noe forhold til Thatch, men å gå opp en vektklasse og likevel slå en større og sannsynligvis sterkere motstander er mycket bra.

Neste storkamp nå er uten tvil Rousey vs Zingano om et par uker. Noen storkamper er "high profile", men lever ikke opp til forventningene. Denne kampen tror jeg blir fet, to badass damer som ikke legger noe mellom :D

Agree.

Håper Zingano får i en skikkelig karamell på arrogante Rousey. Er på tide at noen andre tar over tronen nå.

Var ikke store greiene stevnet som var i helga foruten Henderson som tok seieren til slutt (med en TANNPIRKER i kjeften under fight).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste storkamp nå er uten tvil Rousey vs Zingano om et par uker. Noen storkamper er "high profile", men lever ikke opp til forventningene. Denne kampen tror jeg blir fet, to badass damer som ikke legger noe mellom :D

Meh, æ tviler på at Zingano kommer til å vare i 3 runder mot Ronda.

BJJScout hadde en ganske bra breakdown av den kommende kampen her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meh, æ tviler på at Zingano kommer til å vare i 3 runder mot Ronda.

BJJScout hadde en ganske bra breakdown av den kommende kampen her

Jeg ville satt penger på Rousey jeg også. Selv om Zingano ikke holder tre runder så kan det fortsatt bli en fet kamp. Fet i den forstand at den er actionfylt og med to fightere som sannsynligvis ikke nuller ut hverandres ferdigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen tanke:

Flere av jente som fighter under UFC ser ut som modeller. Tar UFC inn enkelte utøvere pga. utseende? Kjenner dere til fightere som burde vært signet UFC foruten Cyborg, som en utfordrer til Rousey? Som igjen mest sannsynlig har dratt stor fordel mtp. doping i sin tid som fighter. Hører du Cyborg prate, så høres hun mer ut som en mann, enn en kvinne.

Holly Holmes kan bokse, men usikker på hvordan hun vil ta seg ut mot skikkelig motstand. Brækkhus skulle vendt nesa mot MMA :) Så har hun i det minste fått den etterlengta kampen mot Holmes.

Jeg er ikke så oppdatert på gode fightere på kvinnesiden. Det er ikke mange som har gitt Rousey en skikkelig utfordring i ringen. Skal bli moro med Zingano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...