Gå til innhold

Jeg er New York! Hva burde jeg kjøpe med nå som jeg har muligheten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du MÅ Spise på Spottet Pig , er helt vanvittig! http://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g60763-d599670-Reviews-The_Spotted_Pig-New_York_City_New_York.html

Anbefaler også helikoptertur langs skyline Manhatten, fantastisk opplevelse.

Prøv også å få billetter til Broadway-show, en aner ikke magien rundt disse før en har prøvd det.

Shopping bør du dra til den store outleten Woodbury Outlet, der hqr de blant annet en svær Under Armour - butikk, kjempebillig og bra utvalg av kule treningsklær!

er du glad i asiatisk mat + en helaften den restauranten blir et kul loungeaktig uteste ut på kvelden er Tao å anbefale, men husk å bestille bord!

Ellers må du jo gjøre alle turisttingene, som hop-on-hop-off-buss rundt i alle bydelene, empire state building, sykkeltaxi rundt i hele central park, vandre langs fifth avenue, ta en av båtene utover mot Frihetsgudinnen, henge på times Square, vandre lede langs havna og FN-bygningen osv :)

Ikke for å spamme, men må bare tipse om Lombardi's pizza! Jeg spiser ikke pizza (not to elaborate, men spiseforstyrrelser i mange år), MEN en av dagene jeg var i New York skulle reisefølget mitt spise pizza på dette stedet da det er regnet som en av de med best pizza. Og til og med jeg spiste pizza her - lukten, smaken, utseendet... Du aner ikke - pizzaen der er vanvittig!! Når til og med ikke jeg motstod denne så sier det mye om den! Liker du pizza er et besøk her uunngåelig. Du må :)

Du MÅ Spise på Spottet Pig , er helt vanvittig! http://no.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g60763-d599670-Reviews-The_Spotted_Pig-New_York_City_New_York.html

Anbefaler også helikoptertur langs skyline Manhatten, fantastisk opplevelse.

Prøv også å få billetter til Broadway-show, en aner ikke magien rundt disse før en har prøvd det.

Shopping bør du dra til den store outleten Woodbury Outlet, der hqr de blant annet en svær Under Armour - butikk, kjempebillig og bra utvalg av kule treningsklær!

er du glad i asiatisk mat + en helaften den restauranten blir et kul loungeaktig uteste ut på kvelden er Tao å anbefale, men husk å bestille bord!

Ellers må du jo gjøre alle turisttingene, som hop-on-hop-off-buss rundt i alle bydelene, empire state building, sykkeltaxi rundt i hele central park, vandre langs fifth avenue, ta en av båtene utover mot Frihetsgudinnen, henge på times Square, vandre lede langs havna og FN-bygningen osv :)

Jeg ble faktisk veldig skuffet over Spottet Pig. Hadde hørt så mye bra om burgeren deres, men den var ikke så fantastisk god etter min mening. Men kul plass å dra til, og burde oppleves :)

Åh? Jeg vqr der for tre år siden og bestilte en biffburger (malte biffkjøttet der). Selve burgeren hadde rødløk, masse krydder og noe ost inni selve burgeren + baconbiter! Oppå hadde jeg smeltet mozerellaoet og noe aioli-liknende dressing på. Vqr sykt god burger!! Men er jo også litt pga selve stedet en drar dit :) Men den asiatiske jeg nevnte, Tao- der er det virkelig god asiatisk mat + skikkelig kul loungeaktig stemning :)

Åh? Jeg vqr der for tre år siden og bestilte en biffburger (malte biffkjøttet der). Selve burgeren hadde rødløk, masse krydder og noe ost inni selve burgeren + baconbiter! Oppå hadde jeg smeltet mozerellaoet og noe aioli-liknende dressing på. Vqr sykt god burger!! Men er jo også litt pga selve stedet en drar dit :) Men den asiatiske jeg nevnte, Tao- der er det virkelig god asiatisk mat + skikkelig kul loungeaktig stemning :)

For god burger er alltids Shake Shack, og Burger Joint @ Le Parker Meridien Hotel, solide steder å gå(=

Annonse

Mulig jeg hadde uflaks når jeg var der. Første gangen var ikke burgeren skikkelig stekt osv, selv om jeg bestilte en godt stekt burger, så måtte vente veldig lenge fra jeg fikk bordet til jeg endelig kunne spise. Men som sagt, hadde sikker maks uflaks. Uansett en kul plass å oppleve :)

Mulig jeg hadde uflaks når jeg var der. Første gangen var ikke burgeren skikkelig stekt osv, selv om jeg bestilte en godt stekt burger, så måtte vente veldig lenge fra jeg fikk bordet til jeg endelig kunne spise. Men som sagt, hadde sikker maks uflaks. Uansett en kul plass å oppleve :)

Vel, jeg er av den oppfatning at det finnes tre måter å steke biff(burger også) på: rå, medium og ødelagt. Går man på et sted og ber om skjendet/ødelagt/godt stekt biff burde ethvert biffstred med respekt for seg selv nekte. Haha :D Kua skal fremdeles raute i det den treffer matbordet etter kun å bli brennmerket på ei gloheit panne!

Nei da spøk til alvor, kjipt du ble skuffa, kult sted å ha opplevd som du sier da. :)

Til trådstarter: sorry, jeg så faktisk ikke at det var kjøp av kosttilskudd du etterlyste, jeg trodde det var spm om hva å se/gjøre der! :/ sorry, og håper du finner ting å kjøpe!

Selv pleier jeg å kjøpe melatonin-tabletter, d-vitamin, questbarer (loooadz of them, gjort det i flere år), influensamedisin( strong shit, works like a charm) og pencilin for urinveisinfeksjoner :p

{offtopic]

Vel, jeg er av den oppfatning at det finnes tre måter å steke biff(burger også) på: rå, medium og ødelagt. Går man på et sted og ber om skjendet/ødelagt/godt stekt biff burde ethvert biffstred med respekt for seg selv nekte. Haha :D Kua skal fremdeles raute i det den treffer matbordet etter kun å bli brennmerket på ei gloheit panne!

Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg antatt du har jobbet eller jobber i restaurantbransjen:)

{/offtopic]

Hva skjer med Shake Shack Gamlebyen og Aurelius?? Spiste der i London og det er jo NØYAKTIG som burger king! Overhodet ikke noen høydare spør du meg..

Ooog for å bidra litt for en gangs skyld: Crest White Strips er the shit om du vil ha hvite tenner. Får ikke kjøpt i Europa. Iflg min tannlege er det ok å bruke bare man begrenser seg til 1-2 ggr i året. (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...