Jump to content

Nich

Members
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

  1. Jason Khalipa la ut et bilde på Instagram for en stund tilbake, hvor han forklarte at det nå er blitt startet med regelmessig testing innen crossfit. Problemet med dette er bare at det er crossfit selv som står for testinga, og jeg tviler litt på at de kommer ut med det om noen de mest profilerte blir tatt for doping. Det er altfor mye penger å tape på det.
  2. Mulig jeg hadde uflaks når jeg var der. Første gangen var ikke burgeren skikkelig stekt osv, selv om jeg bestilte en godt stekt burger, så måtte vente veldig lenge fra jeg fikk bordet til jeg endelig kunne spise. Men som sagt, hadde sikker maks uflaks. Uansett en kul plass å oppleve
  3. Jeg ble faktisk veldig skuffet over Spottet Pig. Hadde hørt så mye bra om burgeren deres, men den var ikke så fantastisk god etter min mening. Men kul plass å dra til, og burde oppleves
  4. Rogue er veldig dyr når det kommer til frakt. $49 koster det å sende til Norge. 25% av prisen på varen i moms, pluss fortollingsgebyr. Da er du fort oppe i 1000 kr.
  5. +Frakt og toll. Blir fort over 1000lappen
  6. Hehe, jeg er kanskje litt utydelig i det jeg skriver. Lenge leve latskapen. Jeg sliter med, det som du nevner ofte er problemet, med at jeg for overdrevet ekstensjon i korsryggen, spesielt ved rykk. Dette fører til både at jeg løfter mindre enn jeg føler jeg er kapabel til, hvis man ser bort fra styrke i kjernen, og smerte i korsryggen i noen perioder. Kom over en artikkel av Diane Fu for en stund tilbake, så har blitt en del planke i det siste, samt øvelsen hun kaller bro. Men har vurdert å få inn supermann i slynge. Her er forresten den artikkelen jeg leste av Fu; http://blog.hella-life.com/diane-fu-asks-what-about-abs/#.UtL9xWTuLGA
  7. Jeg tenker hovedsakelig i mageregionen. Rompa får nok trening i andre øvelser jeg gjør.
  8. Hvilke øvelser for kjernen er å anbefale?
  9. Sjekk ut Nitro Fuel fra MyRevolution, http://myrevolution.no/nitro-fuel-500g .
  10. Litt usikker på om jeg skjønner hva du mener. Har du en video eller annen illustrasjon av øvelsen?
  11. Øvelser for å bli mer eksplosiv i ekstensjon av hofte?
  12. Enig med det du skriver. Hvis man søker litt rundt på nettet så finner man mange artikler o.l. om at hvis man opplever smerte og såkalte tighte IT-bånd, så se på muskulaturen under og over Nei, bruk rulla på framside lår, ikke på selve IT-båndene.
  13. Hehe, det er sant. Mente selvfølgelig at man skal rulle på framside lår, men det tror jeg du skjønte om du legger litt godvilje til
×
×
  • Create New...