Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg drikker så passer jeg alltid på å spise god og næringsrik mat før jeg inntar alkohol. Jeg drikker moderate mengde sånn at jeg bare blir småbrisen og passer på å drikke nok vann. Spiser sunn nattmat før jeg legger meg, gjerne eggerøre med nøtter og skinke, kjapt og enkelt.

Dagen derpå løper jeg alltid fantastisk bra! Har masse overskudd og energi og løper hardere enn de fleste hverdagene.

Er vel en balansegang her som med alt annet. Å drikke seg til blackout er veldig sjeldent et sjakktrekk trening eller ei.

Fortsetter under...

Tror nok det handler om moderasjon her som med alt annet. Er jo ikke selve alkoholen som ødelegger men det at mange får en sånn "fuck it"-attitude og spiser all junker de greier. Også dkal man "reparere" med samme junken dagen derpå.

Så moderasjon og ikke ha en tung styrkeøkt dagen derpå.

Bra klipp av Alan aragon om temaet:

Nå er ikke jeg en ekspert på temaet, men før når jeg trente veldig mye, så drakk jeg meg som regel drita en gang i uka. (Var veldig glad i å feste) Hadde likevel veldig god fremgang så lenge jeg spiste og trente bra resten av uken :)

Jeg trente alltid bryst på mandager, og selv om jeg hadde vært på en kjempesnurr på lørdag greide jeg nesten alltid å øke på mandagene. Enten i kg eller reps.

Hodet derimot... tok mer skade av all drikkingen :p Kjipt å ha fylleangst hver søndag.

Annonse

Jeg!!! Jeg har eksamen i treningslære, så etter overstått eksamen, et det 6-8-12 halvlitere som går på høykant ned!!!!! :p

Ha ha.. 12 halvlitere på ei jente? You can take a girl out of Eidsberg, but you can't take the Eidsberg out of the girl.

Progrisjon i treninga kjem vel at ein er strukturert og når er ein mest strukturert når ein er lykkleg?

Men det er vel påvist at alkahol gir eit knekke, kontrollnivået. Men eg vil tru du kan vara stukturert og samtidig drita full.

Eg vil tru du fort kan risikera å hiva i deg maten som er framfor deg.

Men med moderate mengder alkahol og at du har struktur i at du legge deg til eit "bestemt " tidspukt slik at du får nok mengde søvn til du må stå opp.

Sjølv om det er helg tykjar eg at det er latterleg med folk som drikkar til 02-03.00 og ikkje står opp før klokka er nermare 12. 00 (lunsjtid). Da vil eg påsta at det kan vera øydeleggande for ukas trening.

Men om du kjem deg opp å ete eit skikkleg måltid med ein gong du står opp og så etterkvardt kjem deg til treningsenteret , ikkje ta ukas hardeste økt da.

Mitt sysnpunkt kjem vel å merka frå ein person som draikkar svært lite og svært sjeldant. (Deffinitivt prioritering), eg drikkar ikkje fordi det er innmare kjedleg , dyrt og eg har ikkje tid til å bruka mi verdifulle tid på slik.

Eg vil heller ta meg ein ekstra joggetur , eller ei ekstra treningsøkt istedenfor å gå på ein bar med folk som har utroleg fylletreng.

Har så masse eg skal få gjort med livet mitt , som eg tykjar er mykkje meir morosamt enn "sitta " på ein bar og drikka seg sørpa full.

Progrisjon i treninga kjem vel at ein er strukturert og når er ein mest strukturert når ein er lykkleg?

Men det er vel påvist at alkahol gir eit knekke, kontrollnivået. Men eg vil tru du kan vara stukturert og samtidig drita full.

Eg vil tru du fort kan risikera å hiva i deg maten som er framfor deg.

Men med moderate mengder alkahol og at du har struktur i at du legge deg til eit "bestemt " tidspukt slik at du får nok mengde søvn til du må stå opp.

Sjølv om det er helg tykjar eg at det er latterleg med folk som drikkar til 02-03.00 og ikkje står opp før klokka er nermare 12. 00 (lunsjtid). Da vil eg påsta at det kan vera øydeleggande for ukas trening.

Men om du kjem deg opp å ete eit skikkleg måltid med ein gong du står opp og så etterkvardt kjem deg til treningsenteret , ikkje ta ukas hardeste økt da.

Dette er bare synsing og svada. Skal man gå på fylla er det greit å ha søndagen fri uansett.

Mitt sysnpunkt kjem vel å merka frå ein person som draikkar svært lite og svært sjeldant. (Deffinitivt prioritering), eg drikkar ikkje fordi det er innmare kjedleg , dyrt og eg har ikkje tid til å bruka mi verdifulle tid på slik.

Eg vil heller ta meg ein ekstra joggetur , eller ei ekstra treningsøkt istedenfor å gå på ein bar med folk som har utroleg fylletreng.

Har så masse eg skal få gjort med livet mitt , som eg tykjar er mykkje meir morosamt enn "sitta " på ein bar og drikka seg sørpa full.

Hva bruker du dine verdifulle timer på en lørdags kveld da? Og hva skal du få gjort med livet ditt?

Jeg spør både fordi jeg lurer og også fordi jeg selv føler at jeg mangler alternativer de kveldene jeg ønsker å holde meg edru. Synes det er kjedelig å sitte hjemme å se film og drikke PepsiMax på høykant.

Å gå på fest og på byen er noe av det morsomste jeg vet. Selv når jeg er i et forhold liker jeg å gå ut på byen. Har aldri sett på det som bortkastet tid. Føler at hver eneste bytur er et lite eventyr hvor alt kan skje. Kan til og med møte moren til min barn, hvem vet. I verste fall kun litt moro for en enkelt natt.

Det eneste jeg skal gå med på er at søndagene ofte 'forsvinner', men jeg merker jo at de helgene jeg er edru, så er søndag en ganske slakk dag uansett hvor jeg ofte uansett har et behov for hvile. :)

Jeg går faktisk ut edru av og til også, så det er jo ikke slik at man nødvendigvis trenger om å bli sørpe full, selv om det er min plan for kvelden. ;)

Dette er bare synsing og svada. Skal man gå på fylla er det greit å ha søndagen fri uansett.

Hva bruker du dine verdifulle timer på en lørdags kveld da? Og hva skal du få gjort med livet ditt?

Jeg spør både fordi jeg lurer og også fordi jeg selv føler at jeg mangler alternativer de kveldene jeg ønsker å holde meg edru. Synes det er kjedelig å sitte hjemme å se film og drikke PepsiMax på høykant.

Å gå på fest og på byen er noe av det morsomste jeg vet. Selv når jeg er i et forhold liker jeg å gå ut på byen. Har aldri sett på det som bortkastet tid. Føler at hver eneste bytur er et lite eventyr hvor alt kan skje. Kan til og med møte moren til min barn, hvem vet. I verste fall kun litt moro for en enkelt natt.

Det eneste jeg skal gå med på er at søndagene ofte 'forsvinner', men jeg merker jo at de helgene jeg er edru, så er søndag en ganske slakk dag uansett hvor jeg ofte uansett har et behov for hvile. :)

Jeg går faktisk ut edru av og til også, så det er jo ikke slik at man nødvendigvis trenger om å bli sørpe full, selv om det er min plan for kvelden. ;)

Hvor skal du i kveld da? Er det mange som skal møtes?

Annonse

Alkohol har aldri vært noe hinder for min del. Jeg blir aldri fyllesyk eller redusert. Så lenge jeg passer på å være hydrert etter alkoholkonsum, så er det som en helt vanlig dag dagen derpå. Drakk i går, full og fin, skal på trening i dag selvsagt. Tipper jeg er like sterk/svak som vanlig ;)

Jeg spør både fordi jeg lurer og også fordi jeg selv føler at jeg mangler alternativer de kveldene jeg ønsker å holde meg edru.

Vinterstid er det mørkt og kaldt så då blir det ofte lesing i ei god bok, kakebaking , familie. Innimellom overnatting.

Kva eg skal gjera med livet mitt, eg skjønar ikkje korleis det er ein bekymring for deg?

Berre fordi eg ikkje nytar alkahol å ikkje trivast der kvifor skal eg ikkje ha ambasiøse og skikklege mål som alle andre?

Treningsmessig skal eg bli ein kombinasjon av sterk og utholdenheit. Eg brukar vel nermare 4t kvar dag på treeningrelaterte ting og som sikkert ein av få legg eg meg ofte i 21.30 til tider for å stå opp tidleg neste dag. (Må sikkert korta ned på antal timer eg brukar til trening etterkvardt)

Treninga i tilleg til målet forbyggande skadetrening og eit springbrett mot alt som eg ønskar å opna igjenom mi tid her på jord.

Utdanningmessig:

Bli Sjølvstendig næringsdrivande, etter eg er fult 30.

Fram til er fyller 30 skal eg ta kurs/ skule i tip - maretime fag, anleggsgartner . (Tilsaman 8 år). + Fullføre militørtjeneste.

Eg kjem frå gard så det er alltid noko å gjera. - Avløysar.

(skogsdrift, høsting, såing , pløying, tilretteleiing , reprasjon , vedlikehald, dyrestell).

Hobby:

Tango, Boksing , bading, Friluftliv da spesielt turgåing og "sportfisking". Campingturar, sykkelturar (asfalt, grus og stier, downhill/freesteel) ,ski (skøyting , og lagturer), omtrent kvar einaste ledige helg i perioden mars- august tilbringast på stølen.

Synes det er kjedelig å sitte hjemme å se film og drikke PepsiMax på høykant.

Høyrast ut som ein avslappande laudagskveld, men ein dårleg vane til kvardags.

Einaste som kan vera dumt er at når eg er på skogs/fjelltur så møtar eg sjølvsagt eg berre hygglege folk. Som tar seg tid til å tenka litt utfobi mobildekning og klokka. Virkeleg utfordra seg sjølv med foreksempel gå frå a-b. Du kan velga å slå leir ein ekstra dag ligga på underlaget og sjå på skyane og høyre på fuglesang. Høsta bær og sopp av natur. Rett og slett samla energi til ein ellers stressande kvardag som skal gå så utroleg fort, av og til berre eksistera.

Eg skulle virkeleg ynskja at eg møtte fleire jamnaldrede (møtte nokon ) i heile tatt når eg var ute på tur.

Eg har liksom meldt meg inn her på fitnessbloggen i håp om å finnna ei eller ein (fleire) som kunne tenka seg å vera med ut på tur. (Utfordra seg sjølv samt og eller berre slappa av). Kvifor skal ein ligga stille og sola seg ?

Eg trivast ikkje på ein bar av dei grunner:

Eg har kun begrensa tid her på jord.

Alt for mange er uhøflige og høylytte (iallefall etter eit par drikker for mykkje).

Dagens ungdom dansar minimalt på bar (ialledall mitt intrykk).

Eg får litt klaustrofibi når det er så mange folk , det er alltid enten eller. Ingen eller stappfult.

Skjekking på bar er jo nesten bortkasta:

* da eg vågar knapt å snakke med den jento eg tykjar er søt

* Dei er sørpa fulle

* er berre på jakt etter one nigth stand

* "prestasjonsangst" - Hater at det blir "aqvard" stille. Mens om eg møtar ei jente på tur, eller på trening har me iallefall noko til felles som me kan snakka om.

Har fortalt alt anna så kan vel berre fortsetta.

Eg har vore skikkleg full ein gong på heimabrent , eg følte meg så inne hellvete dårlig (detaljene uteblir).

Da satt eg berre strek at eg må heller trene meir seriøst , og bruka tida mi meir fornuftig enn å kasta den vekk på farlige "adrenalinkick" som er bygd på alkahol. Eg kan lett ha det morosamt utan alkahol og eg blir jo ikkje fin med vin så kan vera nett det samma med faenskapen.

Vinterstid er det mørkt og kaldt så då blir det ofte lesing i ei god bok, kakebaking , familie. Innimellom overnatting.

Kva eg skal gjera med livet mitt, eg skjønar ikkje korleis det er ein bekymring for deg?

Berre fordi eg ikkje nytar alkahol å ikkje trivast der kvifor skal eg ikkje ha ambasiøse og skikklege mål som alle andre?

Treningsmessig skal eg bli ein kombinasjon av sterk og utholdenheit. Eg brukar vel nermare 4t kvar dag på treeningrelaterte ting og som sikkert ein av få legg eg meg ofte i 21.30 til tider for å stå opp tidleg neste dag. (Må sikkert korta ned på antal timer eg brukar til trening etterkvardt)

Treninga i tilleg til målet forbyggande skadetrening og eit springbrett mot alt som eg ønskar å opna igjenom mi tid her på jord.

Utdanningmessig:

Bli Sjølvstendig næringsdrivande, etter eg er fult 30.

Fram til er fyller 30 skal eg ta kurs/ skule i tip - maretime fag, anleggsgartner . (Tilsaman 8 år). + Fullføre militørtjeneste.

Eg kjem frå gard så det er alltid noko å gjera. - Avløysar.

(skogsdrift, høsting, såing , pløying, tilretteleiing , reprasjon , vedlikehald, dyrestell).

Hobby:

Tango, Boksing , bading, Friluftliv da spesielt turgåing og "sportfisking". Campingturar, sykkelturar (asfalt, grus og stier, downhill/freesteel) ,ski (skøyting , og lagturer), omtrent kvar einaste ledige helg i perioden mars- august tilbringast på stølen.

Høyrast ut som ein avslappande laudagskveld, men ein dårleg vane til kvardags.

Einaste som kan vera dumt er at når eg er på skogs/fjelltur så møtar eg sjølvsagt eg berre hygglege folk. Som tar seg tid til å tenka litt utfobi mobildekning og klokka. Virkeleg utfordra seg sjølv med foreksempel gå frå a-b. Du kan velga å slå leir ein ekstra dag ligga på underlaget og sjå på skyane og høyre på fuglesang. Høsta bær og sopp av natur. Rett og slett samla energi til ein ellers stressande kvardag som skal gå så utroleg fort, av og til berre eksistera.

Eg skulle virkeleg ynskja at eg møtte fleire jamnaldrede (møtte nokon ) i heile tatt når eg var ute på tur.

Eg har liksom meldt meg inn her på fitnessbloggen i håp om å finnna ei eller ein (fleire) som kunne tenka seg å vera med ut på tur. (Utfordra seg sjølv samt og eller berre slappa av). Kvifor skal ein ligga stille og sola seg ?

Eg trivast ikkje på ein bar av dei grunner:

Eg har kun begrensa tid her på jord.

Alt for mange er uhøflige og høylytte (iallefall etter eit par drikker for mykkje).

Dagens ungdom dansar minimalt på bar (ialledall mitt intrykk).

Eg får litt klaustrofibi når det er så mange folk , det er alltid enten eller. Ingen eller stappfult.

Skjekking på bar er jo nesten bortkasta:

* da eg vågar knapt å snakke med den jento eg tykjar er søt

* Dei er sørpa fulle

* er berre på jakt etter one nigth stand

* "prestasjonsangst" - Hater at det blir "aqvard" stille. Mens om eg møtar ei jente på tur, eller på trening har me iallefall noko til felles som me kan snakka om.

Har fortalt alt anna så kan vel berre fortsetta.

Eg har vore skikkleg full ein gong på heimabrent , eg følte meg så inne hellvete dårlig (detaljene uteblir).

Da satt eg berre strek at eg må heller trene meir seriøst , og bruka tida mi meir fornuftig enn å kasta den vekk på farlige "adrenalinkick" som er bygd på alkahol. Eg kan lett ha det morosamt utan alkahol og eg blir jo ikkje fin med vin så kan vera nett det samma med faenskapen.

Jeg må si jeg beundrer ærligheten din og jeg synes du har veldig reflekterte tanker angående hastighet i dagens samfunn. Eksistens og kun det å leve for å passe inn i et samfunnshjul som går alt for fort. Alikevell, selv om jeg forstår og sympatiserer med tanken skjønner jeg at man kan bli ganske ensom med en slik tankegang. Du sier at du sliter med å finne likesinnede på egenalder, og det tror jeg på! de som jeg opplever tenker i litt samme baner som deg er enten far out på syre eller svinner hen som tapere. Du slår meg ikke som noen av disse typene, men Jeg tror du vil slite med å finne folk med samme innstilling akkurat nå. Kanskje om 10 år når de mange av ungdommen på din alder har gått på en smell enten i form av utbrenthet eller stress. Point is ikke gi opp.

Vil tro at egentlig hovedgrunnen til at folk mister gains av fylla er pga lite mat. Blir hvertfall mindre mat enn vanlig på meg de dagene det er drikking, og gjerne mindre mat dagen derpå. Drikker man 6 øl er det derimot annerledes, men "Fylla" betyr vel at man drikker seg full. Vet noen blir fulle på en sixpack, men selv må jeg drikke litt mer for å si jeg var på fylla :p

Jeg må si jeg beundrer ærligheten din og jeg synes du har veldig reflekterte tanker angående hastighet i dagens samfunn. Eksistens og kun det å leve for å passe inn i et samfunnshjul som går alt for fort. Alikevell, selv om jeg forstår og sympatiserer med tanken skjønner jeg at man kan bli ganske ensom med en slik tankegang. Du sier at du sliter med å finne likesinnede på egenalder, og det tror jeg på! de som jeg opplever tenker i litt samme baner som deg er enten far out på syre eller svinner hen som tapere. Du slår meg ikke som noen av disse typene, men Jeg tror du vil slite med å finne folk med samme innstilling akkurat nå. Kanskje om 10 år når de mange av ungdommen på din alder har gått på en smell enten i form av utbrenthet eller stress. Point is ikke gi opp.

"Glad tilbakemelding å vokna opp til" Takk. ( Eg forvente ikkje at det skulle bli tatt imot på ein sånn måte).

Eg vil sjølv ikkje sei eg har noko problem med å passe inn i dagens hurtiggåande samfunn. Men eg foretrekke eit meir avslappa forhold til det eg legger i å vera "fritt menneske".

Sjølv om det å gå utanom det fleirtallet gjer . Da må du tråkka opp spora sjølv og det i seg sjølv kan vera utoleg tumt.

Vil kalle meg frisk , oppegåande og utadvent , har alltid hatt veldig lett å få kontakt med andre mennesker , men som sagt den kneika og finna personane med samma interesse slitar eg litt med. (Frå andre synspunkt og mangen gonger frå meg sjølv i tredje person også , lure eg på om eg er litt naiv, for eg trur alltid det beste om folk om dei ikkje gir meg grunn til noko anna)

Alt man trenger å vite om fylla og gains

http://bayesianbodybuilding.com/science-binge-drinking/

"So, if you want friends (women) and sex (men), alcohol is your love potion. But it’s a toxic love potion. Now, this isn’t the type of article to recommend moderation. Screw moderation. You want to get hammered without ruining your physique. I understand. (...) Let’s look at how to fit alcohol into your macros."

I like where this is going...:cat:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...