Gå til innhold

Tråden for Paladins og andre kommentarer som ødelegger LOL tråden...


Ojive

Anbefalte innlegg

Bare 5-6k views?! Slår deg der altså!

(med mindre du begynner å telle alle nedlastningene fra warcraftmovies osv back in the day, så vinner du nok soleklart :((( )

Den er ganske ferskopplastet - ifjor engang :D

Men trumfer deg på den der, lett!

Edit: Du må skjerpe deg, til og med en video om en

har jo fler! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva er forskjellen på denne tråden og World Of Warcraft tråden?

Denne tråden er laget av mods fordi det kom igang en prat om WoW i "lolbildertråden", så de tok alle de innleggene og samla det i en egen tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å begynne igjen da.. Så slipper du abstinenser.. Blir ikke enklere!

Håper da virkelig det. Men vanskelig å legge fra seg et spill som har vært med meg i (underkant av) 8 år. WoW er ikke et spill man bare spiller et par timer i uka. Og har ikke så mye tilgjengelig tid til å spille lenger, så velger å prioritere andre spill inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var greia med the axemen igjen?var det de som tok MC så sjukt fort en gang? Sub 1time eller noe?

1h 10min 31sec ifølge den videoen jeg har her.

Diablo comment:

Fy faen så hat. Kompis av meg ble boosta i Diablo 3, wizard, 1-60 på noen timer. Det er greit. HELT GREIT. Det som IKKE er greit, er at han allerede farmer Torment 3.....mens jeg som har en DH føler at Torment 2 er mer riktig for meg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ojive-2132/hero/3984628

WAHT AM I DOIN RONG?! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1h 10min 31sec ifølge den videoen jeg har her.

Diablo comment:

Fy faen så hat. Kompis av meg ble boosta i Diablo 3, wizard, 1-60 på noen timer. Det er greit. HELT GREIT. Det som IKKE er greit, er at han allerede farmer Torment 3.....mens jeg som har en DH føler at Torment 2 er mer riktig for meg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ojive-2132/hero/3984628

WAHT AM I DOIN RONG?! :(

Du spiller Diablo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diablo comment:

Fy faen så hat. Kompis av meg ble boosta i Diablo 3, wizard, 1-60 på noen timer. Det er greit. HELT GREIT. Det som IKKE er greit, er at han allerede farmer Torment 3.....mens jeg som har en DH føler at Torment 2 er mer riktig for meg.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ojive-2132/hero/3984628

WAHT AM I DOIN RONG?! :(

Samme her, Torment 2 er det som går greit, Torment 3 = pain.. Spiller Barb, og er nub :p

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Thombr86-2601/hero/726644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ah, grunnen er visst rimelig heftig.

"Over the course of the weekend Diablo, World of Warcraft, StarCraft and Hearthstone players may have been impacted by high latency and disconnections during their gaming experience that are the result of a series of DDoS attacks on certain European online services. Although Blizzard’s infrastructure wasn’t targeted, the disruption effects rippled and have been felt by a portion of our players’ population. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, grunnen er visst rimelig heftig.

"Over the course of the weekend Diablo, World of Warcraft, StarCraft and Hearthstone players may have been impacted by high latency and disconnections during their gaming experience that are the result of a series of DDoS attacks on certain European online services. Although Blizzard’s infrastructure wasn’t targeted, the disruption effects rippled and have been felt by a portion of our players’ population. "

SÅ DET er derfor jeg lagga som bare satan de siste dagene på en 20/20 linje. Motherfuckers. GG dc på rift når du ser legends dropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ DET er derfor jeg lagga som bare satan de siste dagene på en 20/20 linje. Motherfuckers. GG dc på rift når du ser legends dropper.

Et par som bitcha om det isted. Syns synd på dem :( Max mad. Ja ja. Får håpe BF4 servere ikke lagger :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...